Klient dobrze pokierowany

Projekt sklepów samoobsługowych Topaz Express sprawia, że klienci zostawiają w kasie więcej.
W ramach sieci Topaz Express na zasadzie franczyzy działa już 20 sklepów samoobsługowych. W minionych tygodniach dołączyły do nich placówki województwie mazowieckim: w Pułtusku (19 tys. mieszkańców) oraz we wsiach Jakubów i Niegów. Wliczając sklepy własne, Topaz zrzesza 51 punktów handlowych na terenie trzech województw - mazowieckiego, podlaskiego i lubelskiego.
- Zależy nam na zwiększaniu liczby sklepów, ale każda decyzja o otwarciu jest poprzedzona dogłębną analizą – mówi Jarosław Bieliński, dyrektor generalny sieci sklepów Topaz. - Nasza uwaga koncentruje się na województwie mazowieckim, bo tutaj mamy już ugruntowaną pozycję i liczne grono stałych klientów oraz wysoką rozpoznawalność marki.
We wrześniu pod szyldem Topaz Express ruszą kolejne placówki m.in. w Mińsku Mazowieckim oraz w Warszawie. Inwestycje sieci zaplanowane na 2012 rok to nie tylko kolejne sklepy, ale także przygotowanie nowego modelu zarządzania i systemu informatycznego.
Wymogiem dla franczyzobiorcy, który chce podjąć współpracę z siecią jest posiadanie sklepu, który może działać w formacie samoobsługowym. W tym celu placówka powinna mieć co najmniej 100 m2 powierzchni plus magazyn. Franczyzodawca oczekuje także gotowości dopasowania sklepu do projektu zagospodarowania sali sprzedaży oraz przyjęcia wspólnej polityki w zakresie działań handlowo-marketingowych sieci.
- Swoim partnerom oferujemy bezpłatne projekty identyfikacji punktu oraz pomagamy we właściwym rozplanowaniu stoisk, oświetlenia, kierowania ruchem klienta, jak i otwarciu sklepu. Wszystko po to, by zwiększyć obroty sklepu. Poza tym umożliwiamy im zakup wyposażenia na preferencyjnych warunkach od naszych dostawców i gwarantujemy dostęp do nowoczesnej centrali zakupowej. Franczyzobiorcy otrzymują od nas także stałe wsparcie specjalistów, pakiety szkoleń i rabaty za realizację planów finansowych sieci - wylicza Jarosław Bieliński.
(boa)
ZOBACZ W KATALOGU

Al. Capone

Auchan

Booksale.pl

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Chorten

Czas na Herbatę

Delikatesy Centrum

Dr Konopny

Duży Ben Market Alkoholowy

Husse

Intermarché (Grupa Muszkieterów)

Leonidas

Odido

Oskroba

Pierrot Woda Źródlana

Polska Sieć Handlowa Lewiatan

SO FLY The Vape Shop

Stokrotka

Unikat Woda i Napoje

Wesoła Pani

Żabka
Sklepy typu convenience
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej