Przedsiębiorca z mocną głową

Prace nad programem franczyzowym firmy MSC Alkohole dobiegają końca. Jego premiera będzie miała miejsce w październiku podczas Targów Franczyzy.
Firma MSC pierwsze kroki w branży alkoholi mocnych stawiała w 2000 roku jako podmiot współpracujący bezpośrednio z producentami wyrobów alkoholowych. Po pięciu latach zadecydowano o poszerzeniu działalności, czego efektem było otwarcie pierwszych sklepów. Dziś w ramach sieci funkcjonują cztery placówki własne i niebawem dołączą do nich pierwsze sklepy franczyzowe. Rekrutacja pierwszych partnerów będzie miała miejsce w październiku podczas Targów Franczyza 2012 organizowanych w Warszawie.
- Oprócz uruchomienia programu franczyzowego, do końca roku planujemy także otwarcie kilku sklepów własnych na terenie Warszawy – mówi Maciej Rytka, menedżer generalny MSC Alkohole. - W ciągu najbliższych dwóch lat chcemy uruchomić od 10 do 15 placówek. Franczyzobiorców będziemy poszukiwali w całej Polsce, jednak w początkowej fazie wdrażania systemu ograniczymy się do województwa mazowieckiego.
Otwarcie własnego sklepu z procentowymi trunkami pod szyldem MSC Alkohole to inwestycja rzędu 75 tys. zł. Kwota ta wystarczy na pokrycie kosztów przystosowania lokalu do standardów sieci i zatowarowania. Za przystąpienie do sieci trzeba zapłacić 5 tys. zł netto, centrala nie pobiera opłat miesięcznych.
- Większość kosztów przystosowania i wyposażenia lokalu ponosi franczyzobiorca, lecz elementy takie jak kaseton reklamowy, firmowa odzież i torebki otrzymuje od nas – wylicza Maciej Rytka. - W ramach zakupu licencji przekazujemy partnerowi know-how, system informatyczny oraz organizujemy działania marketingowe.
MSC Alkohole w określaniu potencjału lokalizacji kieruje się odległością od przystanków i głównych ulic, natężeniem ruchu pieszego oraz konkurencją. Powstałe dotychczas sklepy mieszczą się przy ruchliwych arteriach Warszawy i liczą od 30 do 70 m2. Franczyzobiorca samodzielnie musi pozyskać odpowiedni lokal.
(boa)
ZOBACZ W KATALOGU

Al. Capone

Auchan

Booksale.pl

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Chorten

Czas na Herbatę

Delikatesy Centrum

Dr Konopny

Duży Ben Market Alkoholowy

Husse

Intermarché (Grupa Muszkieterów)

Leonidas

Odido

Oskroba

Pierrot Woda Źródlana

Polska Sieć Handlowa Lewiatan

SO FLY The Vape Shop

Stokrotka

Unikat Woda i Napoje

Wesoła Pani

Żabka
Sklepy typu convenience
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej