Partner sprzeda OC

Porównywarka kosztów ubezpieczeń w firmie CUK to główne narzędzie pracy partnera. Wkrótce ruszą prace nad infolinią dla klientów.
Jesień tego roku upłynie w Centrum Ubezpieczeń Komunikacyjnych pod znakiem promocji marki. W mediach tradycyjnych oraz w internecie pojawią się kampanie reklamowe, które mają zwiększyć jej rozpoznawalność.
- Naszym priorytetem jest ułatwienie klientom dostępu do oferty CUK Ubezpieczenia poprzez otwieranie Oddziałów w nowych miejscowościach oraz jeszcze bardziej aktywne działania w internecie – zapowiada Monika Grabowska, koordynator rozwoju sieci partnerskiej.
W tej chwili firma liczy ponad 80 biur działających w różnej wielkości miastach naszego kraju. Większość z nich, bo aż 53, prowadzą franczyzobiorcy. CUK Ubezpieczenia cały czas rozwija swoją sieć sprzedaży. W ciągu najbliższego miesiąca powstaną placówki w Pabianicach, Konstantynowie, Wyszkowie, Nowogardzie i Nowym Tomyślu.
- Interesują nas miasta o potencjale co najmniej 10 tys. mieszkańców, ale nie odrzucamy ofert od partnerów z największych metropolii – mówi Monika Grabowska.
Kluczowe znaczenie w prowadzeniu tego typu działalności odgrywa lokalizacja. Idealnym miejscem jest główna ulica miasta.
- Na pewno atutem lokalizacji jest bliskie sąsiedztwo Wydziału Komunikacji, pod warunkiem, że znajduje się on w centralnej części miasta. W tym biznesie nie sprawdzają się osiedla, boczne uliczki, czy tzw. ulice „przelotowe”. Zarówno miejsce jak i sam budynek, w którym ma być prowadzona działalność muszą być reprezentacyjne i charakteryzować się wysokim standardem. Naszym docelowym klientem jest kierowca, musimy więc zadbać również o to aby swobodnie zaparkował auto nieopodal biura – wyjaśnia Monika Grabowska.
Koszt uruchomienia franczyzowej placówki CUK Ubezpieczenia to ok. 20 tys. zł. W kwocie tej znajdują się koszty aranżacji biura, oznakowania oraz sprzętu. Firma nie pobiera opłat za przystąpienie do sieci, partner jest jednak zobligowany do uiszczania opłaty miesięcznej w wysokości 100 zł.
- Naszym atutem jest możliwość porównania ofert i wyboru najkorzystniejszego dla klienta wariantu w ciągu kilku minut. Posiadamy autorski system informatyczny, który precyzyjnie i w bardzo krótkim czasie wylicza składki ubezpieczenia OC i AC – mówi Monika Grabowska. - Oprócz ubezpieczeń komunikacyjnych, w których się specjalizujemy, w naszej agencji można dokonać zakupu także innych produktów, np. ubezpieczeń mieszkaniowych, NNW, turystycznych czy też polis na życie.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU

AgencjaTlumaczen.pl

Auto Gamma

Break & Wash

Car for You

Centrum Relaksu i Walki ze Stresem ODLOT

Citybox24.pl – Magazyny samoobsługowe

Czyste Powietrze

epaka.pl

Extra Services

Fashion Laundromat

Fundacja Fotowoltaiki i termomodernizacje

Furgonetka Punkt

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Mail Boxes Etc.

Mazfor

Museum of Senses

Orange Energia

Pralnia EBS

Qjob

Quick Ride

Rentabox24

Ship Center

Speed Queen

Upadłości - Ekspert

Wynajmij Dostawczaka
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej