Właścicielem drogerii A'propos jest Grupa Kapitałowa Interchem, która zarządza również sieciami drogerii Aster i Natura. Pierwsze umowy franczyzowe w ramach sieci A'propos zostały podpisane w grudniu 2011 roku, na koniec lipca sieć liczyła 121 punktów franczyzowych.
- Do końca roku chcemy mieć 180 placówek, zaś na rok 2013 i lata następne planujemy dalszy rozwój - deklaruje Paweł Drewnowski, dyrektor sieci franczyzowej A'propos. - Oczekujemy, że spory wpływ na liczbę drogerii będzie miał nasz nowy format – A'propos Med.&Beauty, który miał swój debiut w sierpniu. Do końca 2012 roku planujemy rozpocząć współpracę z pierwszymi pięcioma franczyzobiorcami, którzy będą testować tę formę współpracy. Nowy format jest adresowany do osób zakładających apteki, które chcą poszerzyć swoją ofertę o kosmetyki.
Oprócz formatu Med.&Beauty, A'propos oferuje franczyzobiorcom trzy modele współpracy: Drugstore, Beauty Shop i Home and Beauty. Pierwsze dwa modele współpracy zakładają całkowitą zmianę wyglądu sklepu i zaaranżowanie go zgodnie z wymogami sieci. Zasadniczą różnicą jest dobór dominującego asortymentu. W przypadku Beauty Shop kluczową rolę odgrywają kosmetyki kolorowe i zapachowe, podczas gdy Drugstore oferuje szeroki wachlarz chemii gospodarstwa domowego, higienicznej i kosmetycznej. Model Home and Beauty umożliwia wprowadzenie produktów drogeryjnych pod szyldem A'propos do sklepów samoobsługowych, bez konieczności zmiany całej powierzchni handlowej. Format ten wymaga jedynie wydzielenia powierzchni w sklepie.
Drogerie A'propos mają od 60 do 200 m2. Najczęściej do sieci przyłączają się właściciele już istniejących sklepów. W wypadku nowej inwestycji, na uruchomienie od podstaw drogerii o powierzchni ok. 150 m2 trzeba przeznaczyć ok. 250 tys. zł netto. Franczyzobiorca może liczyć na wsparcie techniczne obejmujące projekt sklepu, wsparcie handlowe, czyli atrakcyjne warunki zakupu.
(mak)
[authors] => Array ( [0] => Array ( [author_id] => 182 [author_pid] => 968 [author_name] => Magdalena Krocz [authortype_id] => 1 [author_info] => [author_position] => [author_email] => [author_profile] =>Magdalena Krocz pracuje w redakcji miesięcznika Własny Biznes Franchising i portalu Franchising.pl od 2009 roku. Specjalizuje się w tematach związanych z prowadzeniem e-biznesu i lokalizacjami.
Ukończyła zarządzanie i marketing na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej oraz filozofię teoretyczną na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim.
[display_author] => 0 [author_type] => dziennikarze [twitter_link] => [linkedin_link] => [author_photo] => Array ( [pid] => 79997 [itemserver_id] => 29370 [img_width] => 100 [img_height] => 133 [path] => 48c/baf/magdalena_krocz2.jpg [mime] => image/jpeg [country_item] => pl [title] => [description] => [alt] => Magdalena Krocz ) [author_name_url] => magdalena-krocz ) ) [link] => /artykul/7155/drogeria-dla-aptekarzy/ [articletype] => Array ( [articletype_name] => z kraju [articletype_superior] => 1 [permanent] => 0 [display_author] => 1 [link] => 30 [advertising] => 0 [articletype_name_url] => kraju ) [images] => Array ( [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 73556 [country_item] => pl [description] => Oprócz formatu Med.&Beauty, A’propos oferuje franczyzobiorcom trzy modele współpracy: Drugstore, Beauty Shop i Home and Beauty. [path] => 47d/541/apropoas_arety.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 300 [itemserver_id] => 23023 ) ) [first] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 74350 [country_item] => pl [description] => Oprócz formatu Med.&Beauty, A’propos oferuje franczyzobiorcom trzy modele współpracy: Drugstore, Beauty Shop i Home and Beauty. [path] => d61/cd1/drogerie_apropos.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 330 [img_height] => 330 [itemserver_id] => 23739 ) ) ) [og_image] => 47d/541/apropoas_arety.jpg [article_date_formated] => 20.08.2012 [article_day] => Poniedziałek [article_img] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 73556 [country_item] => pl [description] => Oprócz formatu Med.&Beauty, A’propos oferuje franczyzobiorcom trzy modele współpracy: Drugstore, Beauty Shop i Home and Beauty. [path] => 47d/541/apropoas_arety.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 300 [itemserver_id] => 23023 ) ) [article_alt] => ) [images] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 73556 [country_item] => pl [description] => Oprócz formatu Med.&Beauty, A’propos oferuje franczyzobiorcom trzy modele współpracy: Drugstore, Beauty Shop i Home and Beauty. [path] => 47d/541/apropoas_arety.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 300 [itemserver_id] => 23023 ) ) [imagesCount] => 1 [book] => Array ( ) [brands] => Array ( [0] => Array ( [name] => Adopt Parfums [id] => 2305 [type] => 3 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 13 [link] => /franczyza/2305/adopt-parfums/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 209443 [country_item] => pl [description] => [path] => d97/4db/adopt-new-logo-quadri_1_.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 206 [itemserver_id] => 51821 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 209444 [country_item] => pl [description] => [path] => d43/6aa/43.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 51822 ) [1] => Array ( [pid] => 209445 [country_item] => pl [description] => [path] => d58/07c/44.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 51823 ) [2] => Array ( [pid] => 209446 [country_item] => pl [description] => [path] => 30e/6a5/30.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 51824 ) ) ) ) [1] => Array ( [name] => Aromas Artesanales [id] => 2315 [type] => 3 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 18 [link] => /franczyza/2315/aromas-artesanales/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 211126 [country_item] => pl [description] => [path] => d25/2ad/projekt_bez_nazwy.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 317 [img_height] => 107 [itemserver_id] => 52221 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 211111 [country_item] => pl [description] => [path] => 89b/60b/1.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52216 ) [1] => Array ( [pid] => 211109 [country_item] => pl [description] => [path] => b81/e9e/4.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52214 ) [2] => Array ( [pid] => 211110 [country_item] => pl [description] => [path] => 410/698/5.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52215 ) [3] => Array ( [pid] => 211108 [country_item] => pl [description] => [path] => 79e/034/3.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52213 ) [4] => Array ( [pid] => 211107 [country_item] => pl [description] => [path] => 3c5/9b6/2.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52212 ) ) ) ) [2] => Array ( [name] => Folkstar [id] => 2197 [type] => 3 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 8 [link] => /franczyza/2197/folkstar/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 186671 [country_item] => pl [description] => [path] => 511/e89/logo_skr_t.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 386 [itemserver_id] => 46603 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 186637 [country_item] => pl [description] => [path] => 28a/a81/dsc_8638.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1068 [itemserver_id] => 46595 ) [1] => Array ( [pid] => 186639 [country_item] => pl [description] => [path] => c04/5e0/297a5780.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 46597 ) [2] => Array ( [pid] => 186638 [country_item] => pl [description] => [path] => 5da/815/_od_sklep1.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 795 [img_height] => 795 [itemserver_id] => 46596 ) [3] => Array ( [pid] => 186635 [country_item] => pl [description] => [path] => e5d/b20/297a6392.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1280 [itemserver_id] => 46593 ) [4] => Array ( [pid] => 186636 [country_item] => pl [description] => [path] => b96/5a1/dsc_8572.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1068 [itemserver_id] => 46594 ) ) ) ) [3] => Array ( [name] => Yves Rocher [id] => 66 [type] => 3 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 11 [link] => /franczyza/66/yves-rocher/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 214721 [country_item] => cz [description] => [path] => 6fd/2c1/yvesrocher_lg_corpo_2020_hposi_yr_bt_fr.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 139 [itemserver_id] => 16438 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 214717 [country_item] => cz [description] => [path] => 7d1/6b6/2.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 967 [img_height] => 598 [itemserver_id] => 16434 ) [1] => Array ( [pid] => 214716 [country_item] => cz [description] => [path] => 33f/6ea/1.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 880 [img_height] => 532 [itemserver_id] => 16433 ) [2] => Array ( [pid] => 214720 [country_item] => cz [description] => [path] => 897/162/p3.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 585 [img_height] => 375 [itemserver_id] => 16437 ) [3] => Array ( [pid] => 214881 [country_item] => cz [description] => [path] => 91a/1ea/yr2407_iw_75_discount_1038x1038.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 1038 [img_height] => 1038 [itemserver_id] => 16446 ) ) ) ) ) )Drogeria dla aptekarzy

Firma A’propos przygotowała ofertę współpracy dla farmaceutów.
Właścicielem drogerii A'propos jest Grupa Kapitałowa Interchem, która zarządza również sieciami drogerii Aster i Natura. Pierwsze umowy franczyzowe w ramach sieci A'propos zostały podpisane w grudniu 2011 roku, na koniec lipca sieć liczyła 121 punktów franczyzowych.
- Do końca roku chcemy mieć 180 placówek, zaś na rok 2013 i lata następne planujemy dalszy rozwój - deklaruje Paweł Drewnowski, dyrektor sieci franczyzowej A'propos. - Oczekujemy, że spory wpływ na liczbę drogerii będzie miał nasz nowy format – A'propos Med.&Beauty, który miał swój debiut w sierpniu. Do końca 2012 roku planujemy rozpocząć współpracę z pierwszymi pięcioma franczyzobiorcami, którzy będą testować tę formę współpracy. Nowy format jest adresowany do osób zakładających apteki, które chcą poszerzyć swoją ofertę o kosmetyki.
Oprócz formatu Med.&Beauty, A'propos oferuje franczyzobiorcom trzy modele współpracy: Drugstore, Beauty Shop i Home and Beauty. Pierwsze dwa modele współpracy zakładają całkowitą zmianę wyglądu sklepu i zaaranżowanie go zgodnie z wymogami sieci. Zasadniczą różnicą jest dobór dominującego asortymentu. W przypadku Beauty Shop kluczową rolę odgrywają kosmetyki kolorowe i zapachowe, podczas gdy Drugstore oferuje szeroki wachlarz chemii gospodarstwa domowego, higienicznej i kosmetycznej. Model Home and Beauty umożliwia wprowadzenie produktów drogeryjnych pod szyldem A'propos do sklepów samoobsługowych, bez konieczności zmiany całej powierzchni handlowej. Format ten wymaga jedynie wydzielenia powierzchni w sklepie.
Drogerie A'propos mają od 60 do 200 m2. Najczęściej do sieci przyłączają się właściciele już istniejących sklepów. W wypadku nowej inwestycji, na uruchomienie od podstaw drogerii o powierzchni ok. 150 m2 trzeba przeznaczyć ok. 250 tys. zł netto. Franczyzobiorca może liczyć na wsparcie techniczne obejmujące projekt sklepu, wsparcie handlowe, czyli atrakcyjne warunki zakupu.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej