Trafiony biznes

Kolporter rozwija nowy koncept saloników prasowych. Do końca roku chce mieć 400 punktów Traf Press.
Do sieci Traf Press w ciągu zaledwie pięciu miesięcy (od lutego tego roku) przystąpiło 200 właścicieli kiosków i saloników prasowych. 150 punktów już działa, a 50 kolejnych przygotowuje się do startu. Zarząd firmy zapowiada, że do końca roku podpisze 200 kolejnych umów z partnerami.
- Od miesięcy obserwujemy w Polsce konsolidację rynku. Duże sieci handlowe wchłaniają mniejsze, a najbardziej narażonymi na straty są właściciele małych prywatnych punktów sprzedaży, takich jak kioski i saloniki prasowe. Nasza oferta ma pomóc tym przedsiębiorcom w prowadzeniu własnego interesu, bo daje im szansę na większe przychody i zapewnia lepsze standardy funkcjonowania. Ma też ich chronić i wyróżnić poprzez przynależność do rozpoznawalnego brandu – mówi Grzegorz Fibakiewicz, wiceprezes Kolportera.
Franczyzobiorca Traf Press zobowiązuje się sprzedawać w swoim kiosku prasę oraz usługi terminalowe takie jak doładowania telefonów komórkowych, czy opłaty rachunków, wyłącznie za pośrednictwem Kolportera. W tej firmie może również dokonywać zakupów innych produktów, które będą dostępne w punkcie sprzedaży np. papierosy i artykuły tytoniowe, słodycze czy leki dostępne bez recepty. Opłata za przystąpienie do sieci wynosi 399 zł netto i jest przeznaczona na pokrycie kosztów wizualizacji kiosku.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU

AgencjaTlumaczen.pl

Auto Gamma

Break & Wash

Car for You

Centrum Relaksu i Walki ze Stresem ODLOT

Citybox24.pl – Magazyny samoobsługowe

Czyste Powietrze

epaka.pl

Extra Services

Fashion Laundromat

Fundacja Fotowoltaiki i termomodernizacje

Furgonetka Punkt

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Mail Boxes Etc.

Mazfor

Museum of Senses

Orange Energia

Pralnia EBS

Qjob

Quick Ride

Rentabox24

Ship Center

Speed Queen

Upadłości - Ekspert

Wynajmij Dostawczaka
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej