Notowania turystyki w górę

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

15 czerwca spółka Ostatniemiejsca.pl posiadająca prawie 70 stacjonarnych i internetowych biur podróży zadebiutowała na NewConnect. Kurs akcji wzrósł w dniu debiutu na rynku NewConnect o 50 proc. do 1,5 zł. W ramach prywatnej emisji akcji poprzedzających debiut, firma pozyskała 0,5 mln zł. Środki zostały przeznaczone na rozwój narzędzi dystrybucji ofert turystycznych na rynku e-commerce.
– Naszym celem jest rozbudowa sieci stacjonarnych biur podróży, a także inwestycja w technologię IT, a zwłaszcza w nowoczesne narzędzia internetowej sprzedaży wycieczek. Scalanie systemów dystrybucji on-line i tradycyjną w agencjach turystycznych pozwoli nam zwiększyć zasięg działania w branży. Dążymy do czołowej pozycji na rynku turystycznym – mówi Tomasz Kozikowski, prezes spółki Ostatniemiejsca.pl.

Celem strategicznym firmy jest budowa silnej pozycji na rynku e-commerce oraz tradycyjnym obejmującym sprzedaż bezpośrednią. Strategia na najbliższe lata zakłada intensyfikację działań zmierzających do wzrostu skali działalności. Środki pozyskane z debiutu zostaną przeznaczone na wsparcie rozwoju firmy. Ostatniemiejsca.pl współpracuje z ponad 100 touroperatorami działającymi w Polsce i za granicą. Ma dostęp do tysięcy aktualnych ofert turystycznych, wśród których są wycieczki zagraniczne, rejsy, bilety autokarowe i lotnicze oraz miejsca hotelowe. Uzupełnieniem oferty są ubezpieczenia turystyczne oraz kredyty pozwalające sfinansować zakup proponowanych produktów.

(mk)

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €