Przychodzi klient do okienka

Zmiana Ustawy o usługach płatniczych stworzyła korzystne warunki do rozwoju sieci punktów kasowych.
Z pozytywnych trendów korzysta sieć punktów kasowych PBS Skarbonka. Firma ma ponad 100 placówek na terenie kraju. W ubiegłym miesiącu sieć powiększyła się o trzy punkty partnerskie, które działają w Koszalinie, Wałbrzychu i Chełmie. Marka jest dobrze znana na Podkarpaciu, gdzie punkty kasowe Skarbonki działają od 2003 roku. Niedawno firma zacieśniła swoją współpracę z Podkarpackim Bankiem Spółdzielczym w Sanoku, co pozwoliło dostosować zasady działania systemu partnerskiego do nowych uregulowań prawnych oraz wprowadzić nowe standardy pracy.
- Na razie pracujemy nad ogólnopolską kampanią reklamową, która przybliży markę PBS Skarbonka szerszej grupie klientów – zapowiada Mirosław Pietkiewicz, dyrektor handlowy PBS Skarbonka.
Punkty kasowe PBS Skarbonka umożliwiają klientom opłacenie rachunków bez wysokiej prowizji. Na rynku dokonało się ostatnio sporo zmian, które wpłynęły na sytuację w branży.
- Ustawa o usługach płatniczych nareszcie uregulowała zasady działania w branży. Wcześniej takich regulacji nie było, stąd wiele wiele spektakularnych upadków punktów kasowych i licznych nieprawidłowości. Jednak jest też druga strona medalu, bowiem wprowadzone wymagane poziomy zabezpieczeń mogą w przyszłości okazać się niewystarczające – twierdzi Mirosław Pietkiewicz.
Opłata za przystąpienie do sieci wynosi 1,5 tys. zł. Miesięcznie trzeba jeszcze wnosić opłatę techniczną w wysokości 100 zł oraz ponieść koszty użytkowania terminalu płatniczego (ok 100 zł). Przyszły franczyzobiorca musi we własnym zakresie znaleźć lokal w ruchliwym miejscu np.: w ciągu handlowym, na osiedlu, w centrum handlowym. Nie ma określonej powierzchni lokalu. Punkty opłat PBS Skarbonka mogą mieć zarówno formę wyspy w centrum handlowym, jak i większych pomieszczeń o powierzchni 15-35 m2. Partner PBS Skarbonka otrzymuje od franczyzodawcy oprogramowanie komputerowe niezbędne do prowadzenia firmy, stempel bankowy i materiały reklamowe.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU

AgencjaTlumaczen.pl

Auto Gamma

Break & Wash

Car for You

Centrum Relaksu i Walki ze Stresem ODLOT

Citybox24.pl – Magazyny samoobsługowe

Czyste Powietrze

epaka.pl

Extra Services

Fashion Laundromat

Fundacja Fotowoltaiki i termomodernizacje

Furgonetka Punkt

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Mail Boxes Etc.

Mazfor

Museum of Senses

Orange Energia

Pralnia EBS

Qjob

Quick Ride

Rentabox24

Ship Center

Speed Queen

Upadłości - Ekspert

Wynajmij Dostawczaka
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej