Ogolą i wybielą

Właściciel salonów No+Vello uruchomił nowy koncept kosmetyczny Whitening Point, oferujący wybielanie zębów.
Firma Whitening Point należy do międzynarodowej grupy kapitałowej NMV S.A, która rozwija już franczyzową sieć salonów fotodepilacji i fotoodmładania pod marką No+Vello. Nowy koncept oparty na szybkiej metodzie wybielania zębów zaistniał na rynku w ubiegłym roku. Dzięki doświadczeniu i dobrze przygotowanej koncepcji debiut powiódł się i na początku stycznia nowa sieć skupiała już 30 placówek w największych miastach w Polsce.
- Do końca roku planujemy otworzyć 20 punktów w centrach handlowych oraz 30 pojedynczych placówek – mówi Martyna Królikowska, expansion manager. - Interesują nas miasta powyżej 30 tys. mieszkańców, gdzie świadomość ludzi dotycząca dbania o swój wygląd jest większa niż w mniejszych miastach.
W krajach Europy Zachodniej czy też USA szybki zabieg wybielania zębów w centrach handlowych jest czymś naturalnym, w Polsce rynek na tego typu usługi dopiero się otwiera. Współpracę z siecią Whitening Point można podjąć na kilka sposobów. W ofercie jest zarówno prowadzenie wyspy, której uruchomienie to wydatek ok. 50 tys. zł, jak i świadczenie dodatkowej usługi np. w gabinecie kosmetycznym. Wtedy wydatek zakup licencji i potrzebnego sprzętu nie przekracza 10 tys. zł.
Whitening Point nadaje franczyzobiorcom prawo do korzystania z jego koncepcji biznesowej i znaku towarowego, a także do korzystania ze stałej pomocy handlowej i technicznej. Dawca licencji udostępnia jednocześnie swoje know-how oraz zapewnia pakiet szkoleń.
- Zauważyliśmy, że od maja znacznie zwiększyło się zainteresowania wybielaniem zębów - dodaje Martyna Królikowska. – Podobnie wyglądał okres pomiędzy Świętami a Nowym Rokiem.
(boa)
ZOBACZ W KATALOGU

Body Evolution

DepilConcept

EMS FitFactory

Equivalenza

F45 Training

Fast Line Studio

Fit +

Fit For Face

Gentlemen Barber Shop

Haircut Express

Hati Thai

Insway Gabinety Medycyny Naturalnej, Salony Zdrowia

In.Time

Jasmine Oriental Massage & Spa

Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris

Laser on the Way

Martelle Studio

Men’s World Barber & Clinic

Nail Factory

Orient Massage & Thai Organic

Perfect Look Clinic

Platinum Active EMS

Sieć Instytutów Podologii Suela

Studio Figura

Thai Bali Spa

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Xtreme KiDS

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej