Letni zalew outletów

W kwietniu i w maju Brand New Products otworzył 7 nowych sklepów. Do końca września nowi partnerzy mogą kupić taniej meble.
Brand New Products oferuje dwa rodzaje umowy – tradycyjną franczyzę i tzw. franczyzę depozytową, która ma formę partnerskiej współpracy. W tej drugiej partner współpracujący z siecią odpowiada za sprzedaż towaru, którego właścicielem jest centrala. Firma dba o stan asortymentu oraz wyposażenie placówki w meble. Partner ponosi koszt jednorazowej licencji w wysokości 5 tys. zł oraz zobowiązany jest do opłacenia zwrotnej kaucji pieniężnej, na przykład dla sklepu o powierzchni 100 m2 wynosi ona 80 tys. zł.
– Wymagamy od partnerów dobrych wyników sprzedaży w sklepach. Nowy koncept rozwiązuje problem niedoboru asortymentu, który czasami dotyczył mniej doświadczonych franczyzobiorców. Takim osobom proponujemy franczyzę depozytową z możliwością wejścia później w tradycyjną formę współpracy licencyjnej – mówi Paweł Bryniarski, prezes firmy Brand New Products.
W trakcie negocjacji są obecnie kolejne 4 placówki. Aktualnie firma posiada 3 sklepy działające na zasadzie franczyzy depozytowej. Franczyza depozytowa adresowana jest również do właścicieli galerii handlowych, którzy posiadają wolne powierzchnie handlowe. Warunki dla franczyzy depozytowej są następujące: lokalizacja w galerii handlowej lub przy głównej ulicy handlowej miasta.
Ostatnio otwarte sklepy Brand New Products prowadzone są przez franczyzobiorców. Przedsiębiorcy, którzy wolą samodzielnie nadzorować biznes mogą skorzystać z preferencyjnych warunków inwestycji. Jeśli umowa z partnerem zostanie podpisana, otrzyma on za 100 zł zestaw meblowy wart od 10 do 30 tys. zł. Dzięki temu koszt całej inwestycji w sklep Brand New Products zaczyna się od 27 tys. zł, zamiast 39 tys. zł. przed promocją.
(mk)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej