BRE flirtuje w kawiarniach

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Puls Biznesu poinformował, że BRE właśnie otworzył pierwszą kawiarnię internetową z logo i w tonacji mBanku. Ustawiono w niej kilka stanowisk komputerowych, podawana jest kawa i ciastka. Wszyscy chętni mogą nie tylko dokonać operacji na swoich rachunkach w mBanku, ale i poserfować po Internecie, jak w każdej innej tego typu kawiarni. W dodatku cały czas na miejscu jest doradca mBanku, który wyjaśnia zasady działania kont i pomaga je otwierać.

Beata Tomaszkiewicz, autorka artykułu podaje, że ma powstać cała sieć tego rodzaju kawiarni połączonych z bankiem. Każdy ajent, który będzie chciał ją otworzyć, może zgłosić się do banku, otrzyma m.in. sprzęt, oprogramowanie i niezbędną pomoc, ale będzie musiał dzielić się zyskami.

Prócz tego - podaje Puls Biznesu - BRE wkrótce rozszerzy swoją ofertę i umożliwi gościom kawiarni również robienie zakupów w Internecie i potencjalny dostęp do rachunków w innych bankach, a co najciekawsze -niebawem zapewne udowodni, że na takiej działalności również można zarobić. W dodatku bank w swych śmiałych planach może niedługo posunąć się dalej. Niewykluczone, że także pierwszy na rynku otworzy sale internetowe, na wzór bezobsługowych sal bankomatowych, do których klient wchodzi otwierając drzwi kartą płatniczą i korzystając z ATM-ów dokonuje nie tylko wypłat, ale i sprawdza operacje na koncie – dodaje Beata Tomaszkiewicz.

Więcej: Beata Tomaszkiewicz, Puls Biznesu, 25 stycznia 2001, s.2

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €