Wójcik zawitał do Austrii

Firma oferująca ubrania dziecięce uruchomiła pierwszy sklep za granicą. Kolejne powstaną we Włoszech i w Szwecji.
Pięć z sześciu nowo otwartych sklepów działa na zasadzie franczyzy. Tylko jedna placówka, w Gorzowie Wielkopolskim, jest własnością sieci.
- Nie jest to koniec naszej ekspansji. Jeszcze w tym roku planujemy uruchomienie ok. 10 punktów w galeriach handlowych w Polsce - mówi Marek Szostak, dyrektor marketingu Wójcik Fashion.
Firma uczestniczyła w tegorocznych targach odzieżowych m.in. we Florencji, Kijowie i Dubaju. Imprezy tego typu pozwalają nawiązać kontakty handlowe z dystrybutorami z innych krajów. Właśnie w ten sposób powstał sklep partnerski w Austrii. Wójcik już szykuje swój kolejne zagraniczne debiuty m.in. we Włoszech i w Szwecji.
- Nasza marka w ostatnim okresie cieszy się wzmożonym zainteresowaniem franczyzobiorców oraz samych klientów – dodaje Marek Szostak. – Jest to niewątpliwie zasługa szerokiej oferty produktowej, którą stale rozbudowujemy. Od początku roku do naszych sklepów trafiły m.in. torby, obuwie oraz ekskluzywne ubranka marki Ceremony.
Firma Wójcik Fashion Group powstała w 1987 roku. W jej portfolio znajdują się obecnie trzy polskie marki – Wójcik, Hot Oil oraz Ceremony. Decydując się na współpracę z markami grupy franczyzobiorcy otrzymują know-how, szkolenie oraz wsparcie w prowadzeniu własnego biznesu. Sieć wymaga, aby przedsiębiorca dysponował lokalem o powierzchni minimum 90 m2 w przypadku marki Wójcik i co najmniej 70 m2 w przypadku marki Hot Oil. Sklepy obu marek powinny znajdować się w miastach powyżej 60 tys. mieszkańców.
(boa)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej