Spar zdobywa południe

Spar Polska uruchomił w kwietniu 8 nowych sklepów spożywczych. Połowa z nich znajduje się w województwie podkarpackim.
Przyjęta przez Spar strategia rozwoju zakłada powiększenie sieci do 300 sklepów do 2015 roku. W chwili obecnej pod logo z choinką funkcjonuje 80 placówek. W kwietniu sieć otworzyła osiem nowych punktów, m.in w Jodłowniku, Nockowej, Ropczycach, Krotoszynie i Żaganiu. Ich łączna powierzchnia to prawie 1500 m2. Żadne z miast, w którym powstał w minionym miesiącu sklep nie mieszka więcej niż 30 tys. mieszkańców.
- Szczególnym dniem w historii sieci był 28 kwietnia, kiedy to jednocześnie otworzyliśmy aż 5 sklepów. Było to duże wyzwanie organizacyjne. Słowa uznania należą się działowi operacyjnemu oraz wszystkim naszym partnerom, którzy aktywnie wspierają rozwój sieci - mówi Wojciech Bystroń, prezes Spar Polska.
Firma Spar została założona w Holandii w 1932 roku, zaś do Polski weszła w 1996 roku. Na świecie sieć zrzesza ponad 14 tys. punktów w 33 krajach. Firma oferuje możliwość współpracy w trzech formatach: Spar Express, czyli małe sklepy o powierzchni do 200 m2, Spar Market – średniej wielkości sklepy do 1 tys. m2 powierzchni oraz Eurospar – koncept hipermarketów. W każdym formacie współpracy franczyzobiorca może liczyć na wyłączność terytorialną, działania promocyjno-reklamowe oraz liczne szkolenia.
- Właściciele i kierownicy sklepów poznają m.in. techniki zarządzania personelem. Dobrze przeszkolony pracownik to podstawa sukcesu w każdym biznesie i handel nie jest tutaj wyjątkiem – mówi Beata Boguta, odpowiedzialna za szkolenia w sieci Spar. - Spar zdaje sobie z tego sprawę i dlatego tak dużą wagę przykłada do systemu szkoleń. Nawet doświadczony handlowiec musi sobie przyswoić standardy wypracowane przez sieć.
(boa)
ZOBACZ W KATALOGU

Al. Capone

Auchan

Booksale.pl

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Chorten

Czas na Herbatę

Delikatesy Centrum

Dr Konopny

Duży Ben Market Alkoholowy

Husse

Intermarché (Grupa Muszkieterów)

Leonidas

Odido

Oskroba

Pierrot Woda Źródlana

Polska Sieć Handlowa Lewiatan

SO FLY The Vape Shop

Stokrotka

Unikat Woda i Napoje

Wesoła Pani

Żabka
Sklepy typu convenience
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej