Best Western rośnie przed EURO 2012

Do sieci przystąpił kolejny franczyzobiorca z Warszawy. W zmodernizowanym za 7 mln zł hotelu powstanie strefa kibica.
Trzygwiazdkowy obiekt mieści się w Warszawie przy ul. Poleczki, w pobliżu lotniska im. Fryderyka Chopina. Jest trzecim hotelem w stolicy należącym do Best Western. By spełnić wymogi stawiane przez międzynarodową sieć, musiał przejść gruntowną modernizację. Jej koszt wyniósł ponad 7 mln zł. Właściciel przyznaje, że inwestycja już się zwraca.
- Mimo zaledwie kilku dni naszej przynależności do sieci, uzyskaliśmy już pierwsze rezerwacje dokonane przez system Best Western. Współpraca z międzynarodowym partnerem daje nam nie tylko możliwość dotarcia do szerszej grupy klientów, ale też podniesienia prestiżu naszego obiektu. Z uwagi na zbliżające się mistrzostwa Euro 2012 był to dla nas idealny moment na ten krok – mówi Bohdan Wasilewski, właściciel hotelu BW Poleczki.
Nowy franczyzobiorca Best Western wierzy, że mistrzostwa Europy w piłce nożnej będą dla branży hotelarskiej bardzo udanym okresem. Dlatego postanowił w swoim hotelu otworzyć strefę kibica. Fani piłki nożnej będą mogli korzystać m.in. z klimatyzowanej sali, która pomieści ponad 140 osób. Pomieszczenie zostało wyposażone w rzutnik umożliwiający wyświetlanie transmisji z meczów w formacie HD.
Tymczasem światowa marka nie zwalnia tempa i planuje dalszą ekspansję nad Wisłą. Obecnie prowadzi rozmowy z przedstawicielami ponad 20 obiektów w różnych częściach Polski.
- BW Hotel Poleczki to już dwunasty obiekt, który działa pod naszymi skrzydłami w Polsce. W 2011 roku niemal podwoiliśmy liczbę hoteli należących do sieci, dzięki czemu łączna liczba pokoi zwiększyła się z 917 do 1289, co stanowi wzrost o 41 proc. - mówi Gheorghe Marian Cristescu, regionalny dyrektor dprzedaży Best Western na Polskę. - Mamy w planach otwarcie hoteli m. in. w Gdańsku, Poznaniu, Szczecinie, Lublinie i Bydgoszczy. Jeszcze w tym roku planujemy także wprowadzenie na rynek kolejnej marki naszej sieci, Best Western Plus, a do końca pierwszego kwartału 2013 r. chcemy otworzyć przynajmniej 3 nowe hotele pod tym brandem. Mamy zamiar rozwinąć też segment hoteli typu SPA, na które zaobserwowaliśmy rosnące zapotrzebowanie.
Założona w 1946 roku Best Western to największa sieć hoteli na świecie. Wszystkie należące do niej hotele są niezależnie zarządzane i stanowią własność prywatnych inwestorów. Łącznie pod marką BW działa obecnie ponad 4 tys. hoteli w ponad 80 krajach na całym świecie.
(gum)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej