Atlantic podbija świat

Ciekawy produkt i kolejne otwarcia sklepów franczyzowych - to przepis na sukces w świecie bielizny.
Marka bielizny Atlantic istnieje na rynku od 1993 roku. Sieć salonów firmowych i franczyzowych w Polsce liczy 131 punktów. Oprócz naszego kraju sklepy Atlantic działają również w Rosji, Czechach, Mołdawii, na Litwie, Ukrainie i Białorusi.
- Kryzys sprawił, że przedsiębiorcy z dużo większą uwagą podchodzą do zagadnień biznesowych. Jednak oprócz zagrożeń, kryzys niesie również szanse i właśnie z nich chcemy skorzystać. Naszym niewątpliwym atutem jest wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu biznesu oraz dobrze znana marka – mówi Nadia Bońskowska, dyrektor ds. strategii marketingowej i PR.
Na remont i wyposażenie lokalu, w którym powstanie salon Atlantic trzeba przeznaczyć ok. 2 tys. zł/m2. Sklepy mają najczęściej powierzchnię ok. 50 m2 i znajdują się w galeriach handlowych. Jednorazowa opłata za używanie znaku Atlantic wynosi 5 tys. zł. Franczyzowe punkty sieci powstają w miastach mających co najmniej 20 tys. mieszkańców.
Franczyzobiorca może liczyć na pomoc w znalezieniu najlepszej lokalizacji i negocjacjach z centrum handlowym. Atlantic zapewnia swoim partnerom wsparcie organizacyjne, w zakresie wystroju witryn i ekspozycji towaru. Franczyzobiorca i jego pracownicy przechodzą szkolenia ułatwiające prowadzenie sklepu i obsługę klientów.
(mak)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej