Kosmetyczka i fryzjer w zespole

Firma AM Uroda próbuje sił we franczyzie. Kluczem do sukcesu jest kilka usług w jednym salonie urody.
Agata Murowicka, twórczyni marki AM Uroda, zdecydowała się na własny biznes, bo praca naukowa nie pozwalała jej pogodzić pasji zawodowej z codziennymi obowiązkami domowymi.
- Moja praca doktorska dotyczyła zagadnienia z dziedziny histologii oraz cytologii. Nabyta
w tej dziedzinie wiedza pozwoliła mi na swobodne poruszanie się w różnych zagadnieniach
kosmetologii pielęgnacyjnej i medycznej oraz na świadome przygotowanie specjalistycznej oferty
zabiegowej w moim salonie – wspomina Agata Murowicka.
Dziś nie ma wątpliwości, że otwarcie własnego salonu kosmetycznego było strzałem w dziesiątkę. Punkt powstał we Wrocławiu i mimo lokalizacji daleko od centrum i głównych arterii komunikacyjnych miasta w ciągu kilku miesięcy zdobył sporą grupę stałych klientów. Wielu z nich pytało właścicielkę, czy AM Uroda to salon sieciowy. Między innymi dlatego właścicielka zdecydowała się wejść we franczyzę.
- Obroty salonu satysfakcjonują mnie i są porównywalne do tych, które osiągają punkty działające na rynku od wielu lat. Uważam, że dobrze przygotowane logo oraz nazwa, konsekwentnie wykorzystywane w kontekście promocji firmy stanowią klucz do stworzenia rozpoznawalnej marki – twierdzi Murowicka.
Według Murowickiej kluczem do sukcesu salonu kosmetycznego jest wysoka jakość usługi i odpowiednio dobrany personel. Dzięki nim można sukcesywnie rozszerzać ofertę.
- W chwili obecnej w moim salonie głównym źródłem dochodu są zabiegi pielęgnacyjne na ciało i twarz. Jednak większość naszych klientów narzeka na ciągły brak czasu. Wygodniej jest w jednym miejscu zrobić manicure, hennę oraz uczesać włosy, niż jechać w dwa różne miejsca i tracić czas na dojazdy i korki miejskie. Dlatego też wprowadziliśmy do naszej oferty kompleksową stylizację ślubną oraz pakiety tzw. wyjściowe. Mamy informację zwrotną od klientów, że jest to szalenie wygodne – przyznaje Murowicka.
Aby przystąpić do sieci pod szyldem AM Uroda, trzeba zainwestować od 50 do 100 tys. zł. Kwota umożliwia utworzenie dwóch stanowisk fryzjerskich, dwóch stanowisk kosmetycznych na twarz i ciało oraz jednego stanowiska pedicure i manicure.
- Obrót w wysokości 36-40 tys. zł jest jak najbardziej realny do wypracowania przy wyżej wymienionej konfiguracji stanowisk. Część, jaka zostaje dla właściciela jest zależna od warunków wynagrodzeń pracowników, kosztów eksploatacji i polityki salonu - mówi Agata Murowicka.
(gum)
ZOBACZ W KATALOGU

Body Evolution

DepilConcept

EMS FitFactory

Equivalenza

F45 Training

Fast Line Studio

Fit +

Fit For Face

Gentlemen Barber Shop

Haircut Express

Hati Thai

Insway Gabinety Medycyny Naturalnej, Salony Zdrowia

In.Time

Jasmine Oriental Massage & Spa

Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris

Laser on the Way

Martelle Studio

Men’s World Barber & Clinic

Nail Factory

Orient Massage & Thai Organic

Perfect Look Clinic

Platinum Active EMS

Sieć Instytutów Podologii Suela

Studio Figura

Thai Bali Spa

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Xtreme KiDS

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej