Sukces finansowy adidasa
Adidas w 2001 odnotował 15% wzrost zysku
Wzrost zysków w porównaniu z 2000 rokiem jest rezultatem zwiększenia sprzedaży wszystkich produktów składających się na ofertę firmy. Do osiągnięcia rekordu przyczyniła się także lepsza sprzedaż w Europie i Azji - obok zwyczajowo najlepszej Ameryki Północnej.
Zysk netto wyniósł 208 milionów euro. Rezultat jest lepszy o 15% od zeszłorocznego. Drugim powodem wzrostu zysków, oprócz zwiększenia sprzedaży, była redukcja kosztów operacyjnych - zwłaszcza zmniejszenie wydatków na marketing.
Zarząd adidas-Salomon - podobnie jak w 2001 roku - zaproponował akcjonariuszom dywidendę w wysokości 0.92 euro za akcję.
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej