Męska strona biznesu

Essenza Man zapowiada rozwój we franczyzie. Kolekcje tej marki mają być dostępne w największych polskich miastach.
Wrocław i Ostrów to dwa miasta, w których dziś funkcjonują sklepy z logo Essenza Man. Do końca tego roku kolejne placówki oferujące męskie koszule i garnitury mają pojawić się w Bytomiu, Zielonej Górze oraz Poznaniu.
- Rozwój naszej sieci sklepów chcemy realizować również poprzez franczyzę. Nie ograniczamy się w rozwoju do konkretnego obszaru, dlatego chętnie rozpoczniemy rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami z terenu całego kraju. Na początek zamierzamy otworzyć sklepy w największych polskich miastach – zapowiada Jakub Ratajczyk, menedżer marki Essenza Man.
Firma Essenza Man działa na rynku od października 2011 roku. Oprócz dwóch istniejących sklepów własnych marka współpracuje również z 30 odbiorcami detalicznymi, którzy sprzedają produkty firmy w sklepach multibrandowych.
Według badania przedstawionego w publikacji Factbook Einzelhandel największy udział w branży odzieżowej ma odzież damska z udziałem 34,1 proc., potem bielizna i kostiumy kąpielowe plus rajstopy z 20 proc. i obuwie z 17,8 proc. Czwarte miejsce zajmuje odzież męska − 16,1 proc. Najmniejsze segmenty to: odzież dziecięca, artykuły skórzane oraz futra.
(mak)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej