W City Hell jak w hipermarkecie

Franczyzodawca będzie otwierać wielkopowierzchniowe outlety odzieżowe. W nowych sklepach pojawią się ubrania z metką Ralph Lauren, Lacoste, czy Burberry.
Firma Outlet Polska zarządza siecią 20 franczyzowych outletów odzieżowych City Hell. Oprócz tego prowadzi również trzy hurtownie, w których zaopatrują się właściciele sklepów działających w sieci oraz niezrzeszeni przedsiębiorcy. Firma wprowadza również nowy model outletów City Hell.
- Obecnie ruszamy z nowym projektem wielkopowierzchniowych outletów (co najmniej 300 m2 powierzchni), które będą działały pod marką City Hell. Sklepy będą przypominały industrialne, fabryczne wnętrza - zapowiada Jacek Rucki, brand manager w firmie Outlet Polska. - Franczyzobiorca będzie mógł wykorzystać tu efekt skali i czerpać stosunkowo wysokie zyski, przy relatywnie niewielkich nakładach finansowych.
Do końca roku sieć franczyzowa City Hell ma powiększyć się o 15 nowych sklepów w Polsce. Firma zamierza też wprowadzić swoje outlety do kolejnych krajów, na początek będzie to Rumunia.
Outlety City Hell mają przeważnie 40-80 m2. Franczyzobiorca powinien jednak pamiętać, że większa powierzchnia sklepu wymaga równocześnie większych nakładów finansowych. Na wyposażenie lokalu trzeba przeznaczyć ok 600-700 zł/m2. Franczyzobiorca może uzupełniać ofertę sklepu zaopatrując się u dostawców innych niż Outlet Polska. Przystąpienie do sieci kosztuje 100 zł. Opłata miesięczna przeznaczona jest na działania marketingowe i wynosi ok. 300 zł.
Franczyzodawca pomaga w przygotowaniu sklepu do otwarcia oraz w jego prowadzeniu. Dostarcza również materiałów promocyjnych i gadżetów reklamowych. Niedawno Outlet Polska umożliwiła swoim klientom hurtowym zakupy na sztuki, również w e-sklepie, poszerzyła także paletę marek dostępnych w sklepach City Hell oraz wprowadziła do nich akcesoria największych światowych brandów takich jak Ralph Lauren, Abercrombie, Lacoste, Hilfiger czy Burberry.
(mak)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej