Be Silky szykuje kosmetyczną rewolucję
W ofercie punktów znajdą się usługi medycyny estetycznej. Inwestycja w salon urody Be Silky zależy od rodzaju wykonywanych zabiegów.
- Prowadzimy obecnie rozmowy ze specjalistami z dziedziny medycyny estetycznej. Chcemy wprowadzić tego typu usługi do naszych salonów – deklaruje Marcin Kalitczuk, twórca i współwłaściciel sieci Be Silky. - Na początku zabiegi będą dostępne w macierzystej placówce sieci we Wrocławiu. Z czasem pojawią się również w ofercie franczyzobiorców.
Działająca od ponad półtora roku sieć Be Silky sukcesywnie dopisuje kolejne pozycje do cennika: od oksybrazji (nowoczesnego peelingu wodno-tlenowego), przez kriomezoterapię (nieinwazyjny zabieg odmładzający skórę połączony z terapią zimnem), aż po ostatni przebój rynku kosmetycznego, czyli odmładzanie nanokoloidem platyny, który usuwając aktywny tlen z komórek skóry doprowadza do jej regeneracji. Franczyzodawca jest też dystrybutorem linii specjalistycznych kosmetyków włoskich, japońskich i hiszpańskich.
![]() |
Medycyna estetyczna w pierwszej kolejności pojawi się we własnej placówce sieci Be Silky. Później będzie dostępna również w ofercie franczyzobiorców. |
Kwota inwestycji we własny biznes pod szyldem Be Silky waha się w zależności od wachlarza usług, jakim chce dysponować biorca licencji.
- Podstawowy pakiet kosztuje 90 tys. zł i umożliwia pozyskanie urządzeń do fotoepilacji i podstawowych zabiegów odchudzających i odmładzających. Najdroższy moduł, czyli pakiet Platinum, to inwestycja w wysokości 159 tys. zł. Dzięki niemu franczyzobiorca zyskuje pełną ofertę usług, a także zatowarowanie kosmetykami – mówi Marcin Kalitczuk.
Do sieci mogą przystąpić zarówno przedsiębiorcy już prowadzący własne gabinety kosmetyczne, dermatologiczne i medyczne, jak i osoby bez doświadczenia w branży.
- Nasz koncept zapewnia kompleksowe szkolenia techniczne i marketingowe, a także pomoc na każdym etapie współpracy – mówi Kalitczuk.
(gum)
ZOBACZ W KATALOGU

Body Evolution

DepilConcept

EMS FitFactory

Equivalenza

F45 Training

Fast Line Studio

Fit +

Fit For Face

Gentlemen Barber Shop

Haircut Express

Hati Thai

Insway Gabinety Medycyny Naturalnej, Salony Zdrowia

In.Time

Jasmine Oriental Massage & Spa

Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris

Laser on the Way

Martelle Studio

Men’s World Barber & Clinic

Nail Factory

Orient Massage & Thai Organic

Perfect Look Clinic

Platinum Active EMS

Sieć Instytutów Podologii Suela

Studio Figura

Thai Bali Spa

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Xtreme KiDS

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej