Dwie dekady jeansów

Lee Cooper, znana marka odzieżowa jest obecna w Polsce od dwudziestu lat. Brak opłaty wstępnej przyciąga franczyzobiorców.
Marka Lee Cooper znana jest na całym świecie od ponad 100 lat. Nad Wisłę jeansowe spodnie, kurtki i koszule trafiły równo 20 lat temu. Ta europejska marka jeansowa powstała w Londynie w 1908 roku. Ubrania Lee Cooper klienci mogą już kupować w 80 krajach, gdzie łącznie działa ponad 4 tys. punktów sprzedaży.
Pierwszy sklep w Polsce powstał w 1992 roku w Częstochowie i istnieje do dziś. Rozwojem sieci sprzedaży w Polsce od początku zajmuje się firma Kamex II, która prowadzi 21 sklepów oraz zarządza siecią 53 punktów franczyzowych. W kolejnych dziewięciu sklepach trwają prace przygotowawcze, a do końca roku sieć sklepów Lee Cooper ma powiększyć się o kolejne 15.
- Miniony rok był dla firmy bardzo owocny. Mimo trudnej sytuacji rynkowej, nasza sieć powiększyła się o 14 sklepów. Wszystkie punkty zostały przygotowane zgodnie z nową wizualizacją, którą będziemy wprowadzać również do już istniejących sklepów – mówi Agata Kuśmierska z działu marketingu firmy Kamex II.
Franczyzobiorca może otworzyć sklep, w którym sprzedawane będą wyłącznie produkty marki Lee Cooper, lub wstawić dżinsowe ubrania do już istniejącego sklepu multibrandowego. W obu przypadkach firma nie pobiera opłaty za przystąpienie do sieci. Inwestycja w sklep Lee Cooper zależy od stanu lokalu i jego powierzchni, która najczęściej wynosi ok 70 m2.
Franczyzobiorca może liczyć na pomoc w wyborze lokalu oraz negocjowaniu warunków najmu, a także w pracach związanych z projektowaniem sklepu i jego wyposażeniem. Kamex II zapewnia swoim partnerom wsparcie marketingowe, prowadzi ogólnopolskie działania promocyjne i dba o odpowiednią prezentację towaru. Otrzymują oni również wsparcie podczas procesu rekrutacji i szkolenia personelu oraz w zakresie zamówień towaru.
(mak)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej