Internet wspiera partnerów Printerii.pl
Nowa platforma zakupowa ma ułatwić codzienną pracę franczyzobiorców sprzedających komponenty do regeneracji tonerów i kartridży.
Przez ostatnią dekadę działalność firmy Printeria.pl i jej franczyzobiorców koncentrowała się na sprzedaży papieru fotograficznego oraz komponentów do regeneracji zużytych kartridży i tonerów. Dziś operator sieci rozszerza ofertę o materiały biurowe i uruchamia serwis internetowy dla partnerów.
- Platforma Printeria24.pl umożliwia sprawdzanie kompatybilności materiałów eksploatacyjnych oraz zamawianie towaru online – tłumaczy Radosław Dobrowolski, kierownik działu handlowego Printeria.pl. - Nowy portal został zaprojektowany z myślą o rozwoju sieci i będzie stopniowo rozbudowywany o nowe moduły usprawniające codzienną pracę naszych partnerów.
![]() |
Sieć Printeria.pl liczy jeden punkt własny i 10 franczyzowych. Docelowo planowane jest uruchomienie 40 sklepów w całej Polsce. |
Sieć Printeria.pl liczy jeden punkt własny i 10 franczyzowych. Tegoroczne plany przewidują jej powiększenie o kolejne 6-8 placówek. Docelowo planowane jest uruchomienie 40 sklepów w całej Polsce.
- Stale wprowadzamy nowości w asortymencie, aby być na bieżąco z zapotrzebowaniem rynku. Planowany import i wielkość produkcji na miejscu w tym roku znacznie przekroczy wielkości z roku ubiegłego co korzystnie odbije się na cenach zakupu towarów przez naszych partnerów franczyzowych – zapowiada Dobrowolski.
Minimalna kwota inwestycji we franczyzowy punkt pod szyldem Printeria.pl to 15 tys. zł. Obejmuje m.in. opłatę licencyjną, szkolenie, materiały reklamowe oraz zestaw akcesoriów i urządzeń wykorzystywanych w procesie regeneracji kartridży.
- Placówka musi być zlokalizowana w miejscowości od 30 tys. mieszkańców. Franczyzobiorcy sami dobierają lokal według swoich możliwości finansowych. Jedyny wymóg jest taki, by placówka składała się z dwóch części – handlowej i serwisowej. Wielkość lokalu powinna kształtować się w przedziale 20 do 40 metrów kwadratowych – mówi Radosław Dobrowolski.
(gum)
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

New York Pizza Department
Pizzerie

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...