Biznes dla singla

W Japonii 70 proc. małżeństw aranżowanych jest przy pomocy biur matrymonialnych. Świat Singla marzy o takich statystykach w Polsce.
Serwisy randkowe szczyt swojej popularności już przeżyły. Ich istnieniu nie zagraża niebezpieczeństwo, jednak coraz więcej osób wybiera tradycyjne biuro matrymonialne. W większości są to osoby, które poszukują poważnego związku, a nie jednorazowej przygody. Świat Singla powstał w styczniu 2010 roku. Biuro mieści się w Warszawie. Świat Singla planuje teraz rozszerzyć swoją działalność na teren całej Polski.
- Gwarantujemy wyłączność terytorialną, dlatego zdecydowaliśmy się na jeden punkt w każdym większym mieście w Polsce. Zależy nam na zbudowaniu sieci franczyzowej rozpoznawanej w całym kraju - mówi Alicja Kubowicz, konsultantka.
Świat Singla zapewnia franczyzobiorcom wzory umów i ankiet przygotowane przez specjalistów z dziedziny psychologii i socjologii. W ten sposób klienci mają zapewnione bezpieczeństwo i dyskrecję oraz mogą liczyć na odpowiedni dobór partnera.
- Staramy się podchodzić indywidualnie do każdego klienta. U nas liczą się tylko rzeczywiste relacje. Niestety w Polsce cały czas obecny jest stereotyp, że klientami biur matrymonialnych są nieudacznicy. To nieprawda. Większość naszych klientów to wykształceni, niezależni i atrakcyjni ludzie, którzy ze względu na brak czasu zdają się na nasze doświadczenie - przekonuje Alicja Kubowicz.
Przyczyny wzrostu popularności biur matrymonialnych są dwie. Rozczarowanie skutecznością internetowych serwisów randkowych oraz rosnąca liczba rozwodów. Aby sprostać oczekiwaniom klientów i zwiększyć ich szansę na poznanie życiowego partnera Świat Singla cały czas stara się uatrakcyjnić ofertę. Biuro podjęło współpracę z firmami organizującymi wyjazdy, wczasy i szybkie randki dla singli.
Kwota inwestycji potrzebna do otwarcia własnego biura wynosi 4 tys. zł. Franczyzobiorca musi się również liczyć z opłatą marketingową wynoszącą 150 zł miesięcznie. W zamian za to otrzymuje know-how z dziedziny profesjonalnego doboru partnerskiego oraz stronę WWW. Przed otwarciem działalności musi również odbyć szkolenie z zakresu prowadzenia rozmów z klientami. Warszawa jest już zajęta, ale single z innych miast to łakomy kąsek dla kolejnych biur.
ZOBACZ W KATALOGU

AgencjaTlumaczen.pl

Auto Gamma

Break & Wash

Car for You

Centrum Relaksu i Walki ze Stresem ODLOT

Citybox24.pl – Magazyny samoobsługowe

Czyste Powietrze

epaka.pl

Extra Services

Fashion Laundromat

Fundacja Fotowoltaiki i termomodernizacje

Furgonetka Punkt

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Mail Boxes Etc.

Mazfor

Museum of Senses

Orange Energia

Pralnia EBS

Qjob

Quick Ride

Rentabox24

Ship Center

Speed Queen

Upadłości - Ekspert

Wynajmij Dostawczaka
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej