Polska w ogonie Europy

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Gazeta Wyborcza opublikowała wyniki Europejskiej Ankiety Biznesowej wykonanej przez firmę doradczą Grant Thornton. Według ankiety Polska sytuuje się na ostatnim miejscu z 19 krajów Europy przebadanych w październiku ubiegłego roku. Dla porównania: w Irlandii 63 proc. niedużych przedsiębiorstw ma strategię internetową, w Wielkiej Brytanii – 59 proc., a w Austrii 56 proc. Tuż przed Polską w rankingu znajdują się Włochy , gdzie 29 proc. małych i średnich firm uwzględnia możliwości internetu w swej strategii rozwoju (Czech i Węgier nie objęto badaniem).

Gazeta Wyborcza podaje, ze najważniejszym czynnikiem zniechęcającym polskich przedsiębiorców do internetu jest niepewność, czy liczba potencjalnych klientów-internautów jest wystarczająco duża (48 proc. wskazań). Biznesmeni powołują się często na niewystarczające badania rynku elektronicznego (47 proc.) oraz obawy o bezpieczeństwo w sieci.

Więcej: Gazeta Wyborcza, 24 stycznia 2001

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €