Franczyzobiorca sprzeda więcej

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Dzięki przesunięciu sprzedaży placówek partnerskich firma umożliwi franczyzobiorcom generowanie wyższych zysków, a tym samym przyspieszy zwrot z inwestycji. Centrala z kolei skupiać będzie się na rozwoju sieci i innowacjach, które wzmocnią pozycję spółki na rynku.

Aktualnie ze spółką Ostatniemiejsca.pl współpracuje 70 biur turystycznych. W przeciągu dwóch miesięcy firma podpisze umowy z pięcioma nowymi partnerami. Trzech z nich planuje wybrać biznes on-line, natomiast pozostali dwaj poprowadzą biura stacjonarne. W pierwszym kwartale 2012 roku sieć biur turystycznych Ostatniemiejsca.pl będzie miała 75 placówek. Do końca roku firma zamierza mieć ich ponad 100.

- W 2012 roku chcemy wzmocnić naszą obecność w internecie. Zwiększy się liczba partnerów działających on-line oraz zmodyfikujemy systemy IT. – mówi Tomasz Kozikowski, prezes spółki Ostatniemiejsca.pl. - Wdrażamy nowe rozwiązania, które uproszczą i przyspieszą system rezerwacji oraz zakupu ofert. Spółka powołała także przedstawicieli regionalnych, którzy pomagają nowym franczyzobiorcom wdrożyć się w biznes.

Koszt inwestycji w tradycyjne biuro podróży wynosi 12,5 tys. zł, a w koncept internetowy Ostatniemiejsca.pl-NET – 14,5 tys. zł netto. Wsparciem dla franczyzobiorców są m.in. szkolenia w zakresie obsługi klienta, wiedzy o produkcie oraz obsługi narzędzi internetowych ułatwiających sprzedaż. Partnerzy i ich pracownicy biorą również udział w zagranicznych wyjazdach typu "study tour", które pozwalają lepiej poznać miejsca wypoczynku klientów.

(boa)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €