Uroda on-line

Rezerwacje on-line usprawniają pracę salonu kosmetycznego i są wygodne dla klientów - mówi Seweryn Sarna z Lorenzo Coletti.
Jaki wpływ na rozwój firmy mają działania promocyjne prowadzone w internecie?
Internet jest potężnym kanałem informacji. Coraz więcej klientów dokonuje rezerwacji on-line, co znacznie usprawnia pracę salonu, a z drugiej strony stanowi wygodę dla klienta. W naszych salonach jest on informowany o zbliżającej się wizycie na dzień przed zabiegiem za pomocą sms-a lub e-maila. Na stronie www warto umieścić jak najwięcej informacji o tym, co się robi w salonie i na czym polegają zabiegi. Można również zamieścić zdjęcia urządzeń i efekty zabiegów. Warto też inwestować w filmy i pokazać klientom swoje usługi na żywo. Kręcimy cały szereg filmów pt. Zmień się z Lorenzo Coletti co przekłada się na znaczny wzrost liczby klientów.
Lorenzo Coletti oferuje szeroki pakiet zabiegów poprawiających zdrowie i urodę. Czy takie podejście zapewnia szybszy rozwój i większą liczbę klientów?
Rynek w Polsce staje się coraz bardziej wymagający. Klienci szukający dobrej oferty zwracają uwagę na różnorodność zabiegów oferowanych w salonie, sprzęt oraz warunki w jakich oferowane są usługi. W pozyskiwaniu stałych klientów najważniejszy jest jednak personel, którego umiejętności muszą być poświadczone certyfikatami uprawniającymi do wykonywania przeróżnych zabiegów. Sukces naszej koncepcji franczyzowej możliwy jest dzięki bardzo dobrej organizacji biznesu, wykorzystaniu nowoczesnych technologii, systematycznym szkoleniom, odpowiednio dobranej kadrze profesjonalistów. W czasach wzmożonej konkurencji liczą się również akcje promocyjne i kontakt z klientem przez internet. W pełni skomputeryzowany system obsługi klienta z pewnością wyróżnia nas spośród konkurencji.
Na co może liczyć franczyzobiorca przystępujący do Państwa sieci?
Franczyzobiorca przystępujący do naszej sieci dostaje pełne wsparcie, począwszy od prawa do używania marki Lorenzo Coletti oraz doradztwa w zakresie wyboru usług i doboru personelu. Zapewniamy także wyposażenie lokalu, materiały reklamowe, obsługę marketingową i PR. Jednym z najważniejszych elementów jest gotowa stronę www z systemem rezerwacji on-line. Najlepszą reklamą jest dla nas współpraca z Kingą Rusin, której kosmetyki PAT&RUB są używane w naszych salonach.
Rozmawiał(lp)
ZOBACZ W KATALOGU

Body Evolution

DepilConcept

EMS FitFactory

Equivalenza

F45 Training

Fast Line Studio

Fit +

Fit For Face

Gentlemen Barber Shop

Haircut Express

Hati Thai

Insway Gabinety Medycyny Naturalnej, Salony Zdrowia

In.Time

Jasmine Oriental Massage & Spa

Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris

Laser on the Way

Martelle Studio

Men’s World Barber & Clinic

Nail Factory

Orient Massage & Thai Organic

Perfect Look Clinic

Platinum Active EMS

Sieć Instytutów Podologii Suela

Studio Figura

Thai Bali Spa

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Xtreme KiDS

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej