Alior pod rękę z partnerem

Nowe placówki partnerskie będą powstawać w małych miejscowościach.
Według przedstawiciela Alior Banku, Michała Szymczaka, w bieżącym roku placówki partnerskie są na liście priorytetów w rozwoju firmy. Z uwagi na fakt, że funkcjonują one w niedużych miastach oraz gminach, lokalizację wybierają partnerzy.
- Nie mamy sztywno przyjętych reguł doboru miejscowości. Wychodzimy z założenia, że partner, podejmując z nami współpracę, przemyślał swoją decyzję - mówi Michała Szymczaka, specjalista ds. wsparcia placówek partnerskich.
Planując inwestycję należy liczyć się z wydatkiem 20-25 tys. na przygotowanie placówki – remont lokalu, zakup wyposażenia itp. Warto również, jak w przypadku każdego nowego biznesu, posiadać zaplecze finansowe, które umożliwi bezstresowe działanie w początkowej fazie funkcjonowania.
Alior Bank nie ma opłat wstępnych ani bieżących. Każdej placówce przyznawany jest budżet w wysokości 3 tys. zł rocznie na lokalne działania marketingowe. Dodatkowo partnerzy bezpłatnie otrzymują materiały promocyjne i kampanijne – ulotki, plakaty, naklejki na witryny. Te koszty pokrywa Departament Marketingu i PR banku. Koszty tzw. pakietu startowego dla nowej placówki, wizualizacji oraz wizytówek dla partnerów i ich pracowników, również leżą po stronie banku.
- Koszt inwestycji jest relatywnie niski, więc i szacowany okres zwrotu jest krótki. Zależy to od specyfiki lokalnego rynku, lokalizacji i podejścia sprzedażowego naszego partnera. Możemy jedynie zakładać średnią na całą sieć – ta waha się pomiędzy 3 a 8 miesięcy - wyjaśnia Michał Szymczak.
Alior Bank powstał 17 listopada 2008r. Z inicjatywy obecnego prezesa Wojciecha Sobieraja i dzięki finansowemu wsparciu grupy CarloTassara, która należy do znanego finansisty - Romana Zalewskiego. Sobieraj od pierwszego dnia postawił na agresywną kampanię reklamową i udało mu się zaskoczyć niezwykle silną konkurencję na polskim rynku. Obecnie pod szyldem Aliora działa 208 oddziałach własnych oraz 229 franczyzowych.
(lp)
ZOBACZ W KATALOGU

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Bank Pekao S.A.

DG - Inwest Leasing & Kredyt

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum

ERGO Hestia

Extrakantor.pl

Generali

Helpeo

KASA Unii Lubelskiej

mFinanse

Millennium Bank

Monetia

Nest Bank

PKO Bank Polski S.A.

Quark Kantory Bitcoin

RCU Ubezpieczenia

Santander

Santander Consumer Bank

VeloBank

Viviamo Ubezpieczamy
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej