Ekologiczna rewolucja

Coraz więcej Polaków chce się zdrowo odżywiać. Modzie na ekologię wychodzą naprzeciw sklepy spożywcze Żółty Cesarz.
Sklepy ze zdrową żywnością Żółty Cesarz swoją nazwę wzięły od legendarnego przywódcy Chin. Zgodnie z podaniami, historyczny monarcha miał położyć podwaliny pod chińską medycynę i akupunkturę, przypisuje mu się również stworzenie alfabetu. Odwołując się do mitu Żółtego Cesarza, firma Vega otworzyła w 2004 roku pierwszy sklep ze zdrową żywnością. Później dołączyły do niego kolejne, otwierane już przez franczyzobiorców. Dziś sieć liczy osiem placówek, dwie własne i sześć franczyzowych.
- Za granicą rynek żywności ekologicznej rozwija się bardzo dynamicznie. Polskę również w najbliższym czasie czeka prawdziwa ekologiczna rewolucja, bo coraz więcej osób chce się zdrowo odżywiać. Jednak żeby odnieść sukces w tej branży, trzeba otworzyć sklep z duszą. Właściciel musi być zaangażowany w to co robi i wierzyć w słuszność idei, którą de facto sprzedaje. Wiarygodnym sprzedawcą zdrowej żywności nie będzie osoba, która pali jak smok i żywi się w fast foodach – mówi Agnieszka Olędzka, właścicielka sieci Żółty Cesarz.
Uruchomienie sklepu ze zdrową żywnością to inwestycja rzędu 70 tys. zł. Opłata za przystąpienie do sieci wynosi 8 tys. zł a składka na fundusz marketingowy to 300 zł miesięcznie. Sklepy Żółtego Cesarza mają od 60 do 100 m2, odpowiedniego lokalu franczyzobiorcy szukają samodzielnie.
- Naszych partnerów prowadzimy za rękę od pierwszego kroku, czyli decyzji o przystąpieniu do sieci. Oferujemy im projekt wystroju, opiekę w trakcie powstawania sklepu oraz doradztwo. Franczyzobiorcy zyskują również dostęp do produktów z naszym znakiem firmowym „Żółty Cesarz poleca”. Nasi partnerzy oraz ich pracownicy przechodzą szkolenia produktowe oraz z obsługi klienta – wymienia Olędzka.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU

Al. Capone

Auchan

Booksale.pl

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Chorten

Czas na Herbatę

Delikatesy Centrum

Dr Konopny

Duży Ben Market Alkoholowy

Husse

Intermarché (Grupa Muszkieterów)

Leonidas

Odido

Oskroba

Pierrot Woda Źródlana

Polska Sieć Handlowa Lewiatan

SO FLY The Vape Shop

Stokrotka

Unikat Woda i Napoje

Wesoła Pani

Żabka
Sklepy typu convenience
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej