Franczyza dla nowicjuszy, partnerstwo dla doświadczonych

Swoich sił w prowadzeniu gabinetu kosmetycznego może spróbować każdy, bez względu na biznesowe doświadczenie.
Centrum Dystrybucji Image, właściciel Instytutu Kosmetycznego Image oraz salonów fotoepilacji BeautifulSkin, przygotował ofertę dla licencjobiorców o różnym stopniu znajomości rynku.
- Nawet jeżeli inwestor nie posiada wykształcenia kierunkowego i nigdy nie miał do czynienia z branżą kosmetyczną, może z naszą pomocą poprowadzić dobrze prosperujący, nowoczesny salon. Gabinety BeautifulSkin posiadają wspólną wizualizację, którą zapewniamy naszym partnerom. Otrzymują oni również kompleksowe wyposażenie gabinetu oraz przechodzą szereg szkoleń. Gabinety BeautifulSkin prowadzą wspólną politykę cenową oraz marketingową - wyjaśnia Sławomir Zaczkiewicz, menedżer ds. kluczowych klientów Centrum Dystrybucji Image.
Franczyzodawca doradza na każdym etapie realizowania inwestycji, jednak wiele czynności związanych z uruchomieniem oraz prowadzeniem gabinetu inwestor musi wykonać sam. Franczyzobiorca ma dużą swobodę w aranżacji lokalu oraz stosowanej polityce cenowej. Koszt uruchomienia gabinetu partnerskiego jest wyższy niż franczyzowego, natomiast pozbawiony jest miesięcznej opłaty franczyzowej oraz marketingowej. W systemie franczyzowym BeautifulSkin inwestor otrzymuje gotowy gabinet do pracy, w partnerskim musi sam aktywnie angażować się w powstanie placówki.
Przełom roku to prawdziwe żniwa dla właścicieli salonów urody. Klientki przygotowują się na imprezy sylwestrowe oraz podejmują postanowienia noworoczne.
- Największą popularnością w okresie przedświątecznym cieszą się zabiegi pielęgnacji dłoni i paznokci oraz podstawowe zabiegi pielęgnacyjne twarzy. Następuje spadek zainteresowania zabiegami specjalistycznymi, takimi jak kształtowanie sylwetki, czy fotoepilacja, które klienci odkładają na początek przyszłego roku. Podyktowane jest to oczywiście wzrostem wydatków na inne cele w grudniu - twierdzi Sławomir Zaczkiewicz.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU

Body Evolution

DepilConcept

EMS FitFactory

Equivalenza

F45 Training

Fast Line Studio

Fit +

Fit For Face

Gentlemen Barber Shop

Haircut Express

Hati Thai

Insway Gabinety Medycyny Naturalnej, Salony Zdrowia

In.Time

Jasmine Oriental Massage & Spa

Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris

Laser on the Way

Martelle Studio

Men’s World Barber & Clinic

Nail Factory

Orient Massage & Thai Organic

Perfect Look Clinic

Platinum Active EMS

Sieć Instytutów Podologii Suela

Studio Figura

Thai Bali Spa

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Xtreme KiDS

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej