Asortyment łączy sklepy

Kosmeteria – Eksperci Urody zrzesza indywidualne drogerie, żeby skutecznie konkurować z Rossmannem i Naturą.
Ponad 150 drogerii działających w ramach sieci przechodzi obecnie proces ujednolicenia wyglądu zewnętrznego placówek. Ten zabieg czeka jeszcze ok. 50 punktów sprzedaży. Kolejnym etapem kopiowania sieciowych standardów będzie praca nad wyglądem wnętrz drogerii. W związku z rozwojem sieci sprzedaży dwóch największych rynkowych graczy – Rossmanna i Natury indywidualne drogerie, żeby przetrwać, zmuszone zostały do połączenia sił. Odpowiedzią na to było m.in. powstanie Kosmeterii.
Sklepy pod logo tej marki liczą minimum 40 m2, a asortyment drogerii w 50-75 proc. jest wspólny dla sieciowych punktów. Pozostałą część zatowarowania stanowią kosmetyki dobierane przez właściciela, który lepiej zna przyzwyczajenia i potrzeby klientów. Raz w miesiącu do lokali Kosmeterii trafia gazetka produktowa zawierająca informacje o promocjach.
- Drogerie nie ponoszą żadnych opłat z tytułu przystąpienia do sieci – muszą jedynie sfinansować wizualizację zewnętrzną oraz wybrane elementy wyposażenia wnętrza. Powinni także odpowiadać za doradztwo produktowe w swoich sklepach. Sieć zapewnia swoim partnerom szkolenia z tego obszaru. W niedalekiej przyszłości będą wygenerowane pełne standardy franczyzowe – zapowiada Anna Schroeder z Grupy Hands, specjalizującej się w opracowywaniu wizualizacji dla sieci sprzedaży.
(dw)
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

New York Pizza Department
Pizzerie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...