Muszkieterowie nie zwalniają tempa

Intermarché otwiera supermarket w Złocieńcu, a zarządzająca siecią Grupa Muszkieterów zgarnia branżowe wyróżnienia.
24 listopada sieć supermarketów spożywczych Intermarché powiększyła się o punkt w Złocieńcu. Sklep w liczącym nieco ponad 1,3 tys. mieszkańców miejscowości to 21 placówka tej marki w województwie zachodnio-pomorskim. Supermarket działa na powierzchni 1,2 tys. m2 i oferuje klientom wybór 16 tys. różnego rodzaju artykułów spożywczo-przemysłowych. Nowe Intermarché zatrudnia 46 osób.
Zarządzająca sieciami Intermarché i Bricomarché Grupa Muszkieterów może mieć powody do zadowolenia. Stowarzyszenie ponad 190 niezależnych przedsiębiorców ma za sobą owocne lata ekspansji na polskim rynku. Przed kilkoma miesiącami Intermarché została wybrana przez producentów Siecią Detaliczną Roku 2010. Dostawcy oceniali współpracę w zakresie planowania rozwoju biznesu, wspólnego ustalania akcji promocyjnych, logistykę, warunki i terminy płatności oraz politykę cenową.
Intermarché docenili też klienci. Jak podaje firma badawcza Nielsen, francuska sieć jest numerem jeden wśród sklepów, w których zdaniem klientów warto robić zakupy. Odsetek osób, które kiedykolwiek odwiedziły Intermarché przekracza 90 proc.
Z raportu PMR wynika, że w najbliższym czasie rynek spożywczy utrzyma kilkuprocentową dynamikę wzrostu, a w 2013 roku osiągnie wartość 280 mld zł. Kolejne lata mogą więc okazać się dla Muszkieterów równie udane, jak minione.
(gum)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...