„Hardkorowy Koksu” wchodzi na giełdę

Kulturysta będzie twarzą spółki Triceps.pl, która planuje debiut na New Connect.
Franczyzowa sieć Triceps.pl, która w czerwcu obchodziła piąte urodziny, obejmuje osiem sklepów w Polsce oraz jeden w Wiedniu. W 2012 roku spółka planuje wejść na alternatywny rynek giełdowy New Connect. Debiut na parkiecie ma poprzedzić emisja prywatna. Pozyskane z niej środki pomogą otworzyć kolejne 10 placówek franczyzowych.
Triceps.pl chce też wprowadzić na rynek produkt pod własną marką. Ma w tym pomóc współpraca z jednym z najpopularniejszych polskich kulturystów – Robertem Burneiką, znanym powszechnie jako „Hardkorowy Koksu”.
- Nowa linia suplementów i odżywek pod marką Burneika Sports pojawi się na przełomie 2011 i 2012 roku i będzie dostępna we wszystkich kanałach sprzedaży Triceps.pl – podkreśla Michał Wasilewski, właściciel Triceps.pl.
Zdaniem twórcy sieci w ostatnich latach grupa docelowa i postrzeganie suplementów oraz odżywek uległy zasadniczej zmianie.
- Przez lata głównymi odbiorcami produktów z tej grupy były osoby zawodowo związane ze sportem oraz amatorzy kulturystyki. Obecnie, oferowane przez Triceps.pl produkty cieszą się największym zainteresowaniem wśród osób młodych, prowadzących aktywny tryb życia. Perspektywy rynku są obiecujące – mówi Wasilewski.
Inwestycja we własną placówkę Triceps.pl powinna zamknąć się w 60 tys. zł. Opłata za przystąpienie do sieci wynosi 7 tys. zł, a opłata bieżąca to 4 proc. obrotu netto.
(gum)
ZOBACZ W KATALOGU

Body Evolution

DepilConcept

EMS FitFactory

Equivalenza

F45 Training

Fast Line Studio

Fit +

Fit For Face

Gentlemen Barber Shop

Haircut Express

Hati Thai

Insway Gabinety Medycyny Naturalnej, Salony Zdrowia

In.Time

Jasmine Oriental Massage & Spa

Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris

Laser on the Way

Martelle Studio

Men’s World Barber & Clinic

Nail Factory

Orient Massage & Thai Organic

Perfect Look Clinic

Platinum Active EMS

Sieć Instytutów Podologii Suela

Studio Figura

Thai Bali Spa

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Xtreme KiDS

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej