PKN Orlen zmienia wizerunek detalu

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Po wejściu w ostatni etap restrukturyzacji samej spółki PKN Orlen w tym roku zacznie kłaść nacisk na tzw. Program Poprawy Zysku w usługach detalicznych – pisze Puls Biznesu z 18 stycznia 2001. Na razie standard usług na stacjach koncernu bardzo odbiega od oferowanego przez zagraniczne sieci stacji benzynowych.

Pionierskim w PKN projektem mającym na celu poprawę jakości usług detalicznych był program kart lojalnościowych dla klientów korporacyjnych. Obecnie jest nim objętych 900 stacji na terenie kraju. PKN podaje, że za pośrednictwem kart dokonywane jest ponad 25 tyś. transakcji miesięcznie, a wzrost przychodów ze sprzedaży w ramach programu firma szacuje na 60 proc. miesięcznie - informuje Puls Biznesu.

Koncern planuje również skoncentrowanie dystrybucji produktów pozapaliwowych sprzedawanych na stacjach. PKN nie wyklucza budowy centrów handlowych na terenach przy stacjach paliwowych. Nowe stacje oferujące najwyższy standard będą działały pod logo Orlen. PKN Orlen w ciągu najbliższego roku wdroży też nowe oprogramowanie logistyczne na stacjach. Wszystkie te działania mają na celu utrzymanie dotychczasowego udziału w sprzedaży detalicznej, który wynosi około 40 proc. i zwiększenie rentowności – kończy artykuł PB.

Więcej: Puls Biznesu, 18 stycznia 2001.

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €