Rośnie żółte cesarstwo

Na mapie Warszawy przybył kolejny sklep z żywnością ekologiczną działający pod logo Żółtego Cesarza.
To czwarty punkt sieci otwarty w stolicy. Pozostałe sklepy Żółtego Cesarza działają w Grudziądzu, Gdyni i Krakowie. W sklepach sieci sprzedawane są naturalne produkty, nie zawierające składników chemicznych i genetyczne modyfikowanych.
- Latem, ze względu na niezbyt wysoką cenę, najlepiej sprzedają się świeże owoce i warzywa. Rolnicy ekologiczni nie mają na ogół możliwości przechowywania płodów, co powoduje, że ich cena się obniża. Zimą sprzedaje się więcej kasz i bakalii - mówi Agnieszka Olędzka, właścicielka sieci.
Nowy sklep na warszawskim Służewcu znajduje się w okolicy dwóch osiedli mieszkaniowych oraz biur. Lokal pod działalność powinien mieć ok. 40-100 m2 i znajdować się w gęstej zabudowie miejskiej. Żeby stworzyć własne cesarstwo trzeba dysponować kwotą ok. 50 tys. zł. Opłata za przystąpienie do sieci wynosi 8 tys. zł, zaś na fundusz marketingowy trzeba wpłacić 200 zł.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU

Al. Capone

Auchan

Booksale.pl

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Chorten

Czas na Herbatę

Delikatesy Centrum

Dr Konopny

Duży Ben Market Alkoholowy

Husse

Intermarché (Grupa Muszkieterów)

Leonidas

Odido

Oskroba

Pierrot Woda Źródlana

Polska Sieć Handlowa Lewiatan

SO FLY The Vape Shop

Stokrotka

Unikat Woda i Napoje

Wesoła Pani

Żabka
Sklepy typu convenience
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...