BNP pomaga franczyzobiorcom

Projekt wdrażany przez Brand New Products ma zmaksymalizować obroty outletów odzieżowych.
System Bezpieczeństwa Inwestycyjnego, System Doradztwa Wiedzy Praktycznej, darmowe wyposażenie sklepów w meble oraz refundacja kosztów marketingowych, to najważniejsze punkty programu, który wspiera w biznesie franczyzobiorców Brand New Products.
Z myślą o swoich partnerach Brand New Products wprowadza System Bezpieczeństwa Inwestycyjnego, który jest nowym elementem polityki zaopatrzenia firmy. Zgodnie z nim firma wprowadza do swoich outletów produkty, które pojawiły się w tradycyjnych sklepach w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
- Interesuje nas nowa i modna odzież. Tylko takie ubrania trafiają do sklepów franczyzowych - mówi Paweł Bryniarski, prezes sieci Brand New Products. - Regularność dostaw zapewniają umowy z europejskimi dystrybutorami końcówek kolekcji, którzy współpracują bezpośrednio z producentami ubrań. Kontrakty uprawniają BNP do sprzedaży m.in. produktów marki Diesel, Puma, Mexx, Adidas, Playboy, Reebok, Wrangler i Mustang.
BNP przygotowało również System Doradztwa Wiedzy Praktycznej, który polega na szkoleniu z zakresu zarządzania placówką franczyzową. Prowadzą je doradcy wewnętrzni, rekrutowani spośród franczyzobiorców BNP z minimum dwuletnim stażem oraz wieloletni pracownicy firmy. Są to ludzie zorientowani w specyfice biznesu oraz branży, znający mechanizmy rynku i potrafiący szybko reagować na nowe trendy. Ze wsparcia doradców można korzystać w trybie doraźnym lub ciągłym, w centrali lub w placówce handlowej.
Z programu wsparcia BNP korzystają również przedsiębiorcy, którzy dopiero zaczynają współpracę z siecią. Partnerzy, którzy do końca września zdecydują się otworzyć sklep Brand New Products otrzymują za kwotę 100 zł. kompleksowy zestaw meblowy, warty 10-30 tys. zł. Dzięki temu koszt całej inwestycji w sklep Brand New Products zaczyna się od 27 tys. zł, zamiast 39 tys. zł. przed promocją.
Brand New Products oferuje franczyzobiorcom wsparcie w działaniach marketingowych. Sieć pokrywa 50 proc. wydatków poniesionych przez partnerów na promocję i reklamę sklepów. Nowi franczyzobiorcy ponoszą także jednorazową opłatę licencyjną, w ramach której jest szkolenie z zakresu merchandesingu.
(mk)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej