Panda na własność

Franczyzobiorca Pandy może przejąć już istniejącą pralnię chemiczną lub otworzyć własną.
Pod szyldem Pandy działa obecnie 56 pralni: 41 własnych i 15 franczyzowych. Strategia firmy zakłada stopniowe przekształcanie punktów własnych w placówki działające w oparciu o umowę franczyzową. Dlatego też sieć poszukuje franczyzobiorców gotowych zarówno do zainwestowania w nowy obiekt, jak również do przejęcia istniejącego już punktu.
- Nasi partnerzy decydują się zarówno na pierwszą, jak i drugą opcję – mówi Monika Prymelska, kierownik działu franczyzy sieci Panda. - Do grona naszych franczyzobiorców dołączył w lutym bieżącego roku partner, który przejął działającą pralnię w CH Tesco w Kaliszu. Podpisaliśmy również kilka umów najmu z centrami handlowymi, które będą otwierane w latach 2012–2014. Poszukujemy franczyzobiorców do prowadzenia tychże placówek.
Koszt otwarcia własnej pralni pod szyldem Pandy to wydatek rzędu 400-500 tys. zł. W przypadku przejęcia działającej placówki koszty wahają się od 70 tys. do 1 mln zł. Jest to przede wszystkim zależne od lokalizacji, okresu obecności danej placówki na rynku oraz obrotów jakie generuje. Szacowany zwrot inwestycji we własną pralnię to 2-3 lata.
Pralnie Panda mają niejednolitą powierzchnię metrażową. Ich wielkość zależy głównie od lokalizacji, w której się znajdują, a są to najczęściej galerie handlowe. Optymalna wielkość lokalu to 40–75 m2. Firma oferuje możliwość zaprojektowania i wykonania pralni „pod klucz”. Ponadto franczyzobiorca może liczyć na pomoc nie tylko w adaptacji lokalu, ale także w przygotowaniu projektu aranżacji, projektu instalacji wodno–kanalizacyjnej, elektrycznej czy wentylacji. Panda udziela wsparcia na każdym etapie działalności.
(boa)
ZOBACZ W KATALOGU

AgencjaTlumaczen.pl

Auto Gamma

Break & Wash

Car for You

Centrum Relaksu i Walki ze Stresem ODLOT

Citybox24.pl – Magazyny samoobsługowe

Czyste Powietrze

epaka.pl

Extra Services

Fashion Laundromat

Fundacja Fotowoltaiki i termomodernizacje

Furgonetka Punkt

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Mail Boxes Etc.

Mazfor

Museum of Senses

Orange Energia

Pralnia EBS

Qjob

Quick Ride

Rentabox24

Ship Center

Speed Queen

Upadłości - Ekspert

Wynajmij Dostawczaka
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej