Opinia z internetu, zakup w biurze

O preferencjach klientów dotyczących zakupu wycieczek zagranicznych opowiada Damian Ozga, prezes zarządu My Travel.
Gdzie Polacy najczęściej kupują wycieczki? Klienci z roku na rok stają się coraz bardziej wymagający. Poszukują profesjonalnej obsługi i rzetelnego doradztwa. Naszym zdaniem, osoby planujące wyjazd boją się dokonywać zakupów przez internet, preferują wyszukanie ofert w sieci, gdzie na forach mogą zaciągnąć opinię o wybranej destynacji i hotelu. Następnie kierują się do biura podróży, aby uzgodnić z doświadczonym konsultantem, czy ten wybór jest trafny.
Jak wygląda konkurencja w branży turystycznej? W Polsce działa ok. 3 tys. agencyjnych biur podróży, a większość z nich nie funkcjonuje pod logo żadnej znanej marki. Są to doświadczeni przedsiębiorcy, znają lokalny rynek, ale na płaszczyźnie marketingowej nie są w stanie skutecznie konkurować między sobą. Sprzedaż multiagencyjna będzie z biegiem czasu się konsolidować. Skorzystają na tym agenci i branża, bo działania reklamowe obejmą większą liczbą placówek. Partnerzy My Travel mogą liczyć na zwrot z inwestycji we własne biuro nawet dwa razy szybciej, niż w przypadku prowadzenia biura bez pomocy franczyzodawcy. Oprócz otwierania nowych placówek, włączamy do sieci już istniejące biura. Ponadto uruchamiamy portal internetowy z wyszukiwarką ofert, na którym klienci, po wyborze konkretnej wycieczki i uprzednim zapoznaniu się z opiniami innych użytkowników, będą skierowani do placówki stacjonarnej w celu podpisania umowy.
Rozmawiał (dw)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej