Opinia z internetu, zakup w biurze

O preferencjach klientów dotyczących zakupu wycieczek zagranicznych opowiada Damian Ozga, prezes zarządu My Travel.
Gdzie Polacy najczęściej kupują wycieczki? Klienci z roku na rok stają się coraz bardziej wymagający. Poszukują profesjonalnej obsługi i rzetelnego doradztwa. Naszym zdaniem, osoby planujące wyjazd boją się dokonywać zakupów przez internet, preferują wyszukanie ofert w sieci, gdzie na forach mogą zaciągnąć opinię o wybranej destynacji i hotelu. Następnie kierują się do biura podróży, aby uzgodnić z doświadczonym konsultantem, czy ten wybór jest trafny.
Jak wygląda konkurencja w branży turystycznej? W Polsce działa ok. 3 tys. agencyjnych biur podróży, a większość z nich nie funkcjonuje pod logo żadnej znanej marki. Są to doświadczeni przedsiębiorcy, znają lokalny rynek, ale na płaszczyźnie marketingowej nie są w stanie skutecznie konkurować między sobą. Sprzedaż multiagencyjna będzie z biegiem czasu się konsolidować. Skorzystają na tym agenci i branża, bo działania reklamowe obejmą większą liczbą placówek. Partnerzy My Travel mogą liczyć na zwrot z inwestycji we własne biuro nawet dwa razy szybciej, niż w przypadku prowadzenia biura bez pomocy franczyzodawcy. Oprócz otwierania nowych placówek, włączamy do sieci już istniejące biura. Ponadto uruchamiamy portal internetowy z wyszukiwarką ofert, na którym klienci, po wyborze konkretnej wycieczki i uprzednim zapoznaniu się z opiniami innych użytkowników, będą skierowani do placówki stacjonarnej w celu podpisania umowy.
Rozmawiał (dw)
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

New York Pizza Department
Pizzerie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...