Autostradą do franczyzy

Przedsiębiorcy zainteresowani otwarciem hotelu ComfortExpress będą zwolnieni z opłaty wstępnej.
Firma powstała z myślą o stworzeniu franczyzowej sieci hoteli i restauracji usytuowanych przy stacjach benzynowych, trasach szybkiego ruchu, dworcach i lotniskach. Oferta ComfortExpress skierowana jest do turystów, zawodowych kierowców oraz przedstawicieli kadry zarządzającej średniego szczebla.
– Autostrady i węzły komunikacyjne są idealną lokalizacją dla naszych obiektów. Pamiętamy również o miejscowościach, które znajdują się wzdłuż tras oraz przy wlotach do dużych miast. Realizacja planu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad dotycząca zagospodarowania do 2015 roku stu miejsc obsługi podróżnych (popularnych MOP-ów) wydaje się mało realna, a właśnie ten segment rynku jest dla nas szczególnie ważny – mówi Wioletta Kastrau, doradca ds. strategii i rozwoju sieci ComfortExpert.
Cztery hotele franczyzowe działają w Szumowie, Szypliszkach, Młyńskim Stawie oraz Wirku, natomiast z oferty lokali ComfortRestaurant mogą skorzystać mieszkańcy i kierowcy przejeżdżający przez Żywiec, Wymysłów i Radziejowice. Wymagania wobec franczyzobiorców ComfortExpress zależą od kapitału, jakim dysponują. W przypadku gdy partner posiada już obiekt, konieczne może okazać się wydanie ok. 50 tys. zł na dostosowanie go do wymogów sieci. Inaczej wygląda inwestycja w hotel, gdy partner dysponuje gruntem albo wyłącznie środkami finansowymi. Budowa nowego hotelu to wydatek rzędu nawet kilku milionów złotych. Opłata wstępna z tytułu przystąpienia do sieci wynosi 20 tys. zł, ale do końca roku zainteresowani franczyzobiorcy zostaną z niej zwolnieni. Miesięczna opłata licencyjna stanowi 6 proc. od uzyskiwanych przychodów, a opłata marketingowa – 2 proc.
Optymalna wielkość restauracji ComfortRestaurant to przestrzeń dla 50 osób, co oznacza, że w lokalu bez problemu będzie można obsłużyć uczestników wycieczki autokarowej. W przypadku hotelu ComfortExpress standardowy jest obiekt z 8-10 pokojami. W pakiecie franczyzowym sieci znajduje się współfinansowanie obrandowania, pakiet szkoleń (sprzedaż, obsługa gości, system informatyczny), indywidualny plan marketingowy, specjalne warunki od dostawców, sprzęt informatyczny wraz z oprogramowaniem.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU

AgencjaTlumaczen.pl

Auto Gamma

Break & Wash

Car for You

Centrum Relaksu i Walki ze Stresem ODLOT

Citybox24.pl – Magazyny samoobsługowe

Czyste Powietrze

epaka.pl

Extra Services

Fashion Laundromat

Fundacja Fotowoltaiki i termomodernizacje

Furgonetka Punkt

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Mail Boxes Etc.

Mazfor

Museum of Senses

Orange Energia

Pralnia EBS

Qjob

Quick Ride

Rentabox24

Ship Center

Speed Queen

Upadłości - Ekspert

Wynajmij Dostawczaka
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej