Żywność z ogrodu

Zielony Loft wdraża nowy koncept sprzedażowy Slow Food & Garden, oferujący ekologiczną żywność w centrach ogrodniczych.
Zielony Loft to firma z Trójmiasta, która zajmuje się budową i unowocześnianiem obiektów handlowych o profilu ogrodniczym w całym kraju. W tego typu obiektach sieć zakłada specjalistyczne działy handlowe, np. aranżacja wnętrz zielenią, czy najnowszy, autorski projekt Slow Food & Garden - żywność ekologiczna, który jest właśnie w fazie wdrażania.
- Problem, który doskwiera naszej branży to sezonowość – mówi Robert Radkiewicz, wiceprezes zarządu Zielony Loft. – Staramy się temu przeciwdziałać poprzez wydłużenie okresu handlowego w punktach sezonowych. Żywność ekologiczna w centrach ogrodniczych idealnie wpisuje się w profil działalności tych placówek, a wszystko to zgodnie z mottem konceptu Slow Food & Garden - zdrowa żywność z ogrodu.
Koncept Slow Food & Garden opiera się na samodzielnie funkcjonujących sklepach i działach sprzedaży oferujących szereg artykułów spożywczych. Obecnie w ramach sieci funkcjonują cztery placówki partnerskie, które mieszczą się w centrach ogrodniczych. Najbliższe otwarcia kolejnych punktów będą miały miejsce w Bydgoszczy i Toruniu.
Wymagania wobec potencjalnego partnera uzależnione są od wielkości planowanej inwestycji. Obecne powierzchnie w jakich zlokalizowane są działy Slow Food & Garden zajmują od 50 do 150 m2. Kapitał niezbędny do rozwinięcia własnego biznesu uzależniony jest od lokalizacji i własnej wizji przedsiębiorcy. Przystąpienie do projektu Slow Food & Garden to koszt rzędu ok. 12 tys. złotych.
- W ramach pakietu franczyzowego oferujemy partnerom kompleksowe opracowanie projektu architektonicznego placówki – dodaje Robert Radkiewicz - Zajmujemy się także opracowaniem strategii marketingowej oraz zatowarowaniem punktu w wyselekcjonowane produkty. Szkolimy również pracowników w tworzeniu i prowadzeniu działu.
(boa)
ZOBACZ W KATALOGU

Al. Capone

Auchan

Booksale.pl

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Chorten

Czas na Herbatę

Delikatesy Centrum

Dr Konopny

Duży Ben Market Alkoholowy

Husse

Intermarché (Grupa Muszkieterów)

Leonidas

Odido

Oskroba

Pierrot Woda Źródlana

Polska Sieć Handlowa Lewiatan

SO FLY The Vape Shop

Stokrotka

Unikat Woda i Napoje

Wesoła Pani

Żabka
Sklepy typu convenience
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej