Zysk z fleszem

Zdaniem słowackiej spółki FotoLook inwestycja w kabinę z automatem do robienia zdjęć daje zarobić.
Na Słowacji firma uruchomiła już 14 punktów. W Stanach Zjednoczonych działa ponad 3 tys. automatów, a w Polsce docelowo ma ich być minimum 50. Obsługa urządzenia jest prosta – klient po wrzuceniu kwoty odpowiadającej cenie wybranej usługi może wybrać albo opcję zrobienia kilku zdjęć, albo 30 sekundowego nagrania video, a następnie przesłać na swój profil któregoś z portali społecznościowych.
- Fotokabiny dają duże możliwości finansowe zarówno jako biznes główny, jak i jako dodatkowe zajęcie. Obsługa kabiny jest prosta, właściciel dwóch, trzech kabin może zarobić ok. 100 tys. zł netto rocznie. Mimo wszechobecnych kamer i aparatów cyfrowych automaty do robienia zdjęć są popularne wśród młodzieży, turystów i rodzin, głównie w grupie wiekowej 10-34 lat – twierdzi Dalibor Žofčín, dyrektor handlowy Fotolook LTD.
Inwestycja w przedsięwzięcie nie wiąże się z koniecznością wykupywania licencji. Trzeba jedynie zakupić urządzenia oraz opłacić jego koszt transportu z USA a później pokryć koszty papieru fotograficznego. Cena automatu wynosi 12,5 tys. dolarów. Zwrot z inwestycji następuje po sześciu miesiącach działania punktu. Kabinę można wykorzystać w reklamie - na zdjęciach, ewentualnie na kabinie można umieścić np. logo centrum handlowego, czy innej firmy. Sprawne funkcjonowanie kabiny wymaga od jego właściciela tylko kilku godzin pracy miesięcznie, ponieważ raz w tygodniu należy uzupełnić papier fotograficzny oraz toner. Firma Fotolook oferuje wsparcie techniczne oraz opiniuje lokalizację przedstawioną przez partnera. Inną ciekawą lokalizacją są parki rozrywki, kina, zoo oraz duże restauracje, czyli miejsca, w których można spotkać rodziny z dziećmi i dużo młodych osób.
Firma FotoLook wprowadza na polski rynek także drugi format - przenośne fotokabiny o nazwie Eventure, które mogą znaleźć zastosowanie np. na imprezach firmowych, ślubach, studniówkach, czy imprezach masowych. Kabina jest lekka, a jej rozłożenie trwa 15 minut. Na zwrot inwestycji można liczyć już po 5-10 imprezach.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU

AgencjaTlumaczen.pl

Auto Gamma

Break & Wash

Car for You

Centrum Relaksu i Walki ze Stresem ODLOT

Citybox24.pl – Magazyny samoobsługowe

Czyste Powietrze

epaka.pl

Extra Services

Fashion Laundromat

Fundacja Fotowoltaiki i termomodernizacje

Furgonetka Punkt

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Mail Boxes Etc.

Mazfor

Museum of Senses

Orange Energia

Pralnia EBS

Qjob

Quick Ride

Rentabox24

Ship Center

Speed Queen

Upadłości - Ekspert

Wynajmij Dostawczaka
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej