Biznes z parą

Prowadzenie myjni parowej działającej pod logo SteamArt opłaca się na obszarze powyżej 35 tys. mieszkańców.
Wykazały to badania realizowane przez sieć, dzięki czemu franczyzobiorcy otrzymują wyłączność terytorialną. Daje ona gwarancję, że w tej samej miejscowości, liczącej mniej niż 70 tys. mieszkańców, nie znajdzie się kolejny punkt StreamArt. Usługi mycia parowego firma świadczy od dwóch lat i w tym czasie zdołała zbudować sieć, do której należy 39 franczyzobiorców i cztery myjnie własne. Do końca roku StreamArt zamierza co najmniej podwoić liczbę myjni. Najbliższe otwarcia będą miały miejsce w: Gnieźnie, Elblągu, Kwidzynie, Łodzi i Koszalinie.
– Z naszych usług korzystają klienci, którzy chcą zaoszczędzić czas i dbają o środowisko. Od partnerów oczekujemy przede wszystkim zdolności sprzedażowych. Sam proces przystąpienia do sieci jest bardzo krótki, ponieważ od chwili podpisania umowy licencjobiorca już po kilku dniach może rozpocząć prowadzenie działalności – twierdzi Katarzyna Hemmerling, właścicielka firmy Steam Art, do której należy sieć Mobilnych Myjni Parowych.
Wcześniej trzeba jednak dokonać opłaty wstępnej, która wynosi 3 tys. zł. W ramach tej opłaty SteamArt oddaje w ręce partnera know-how przekazane w trakcie szkoleń dotyczących obsługi maszyn (w tym odkurzacza ekstrakcyjnego) oraz sposobów dotarcia do klienta. W pakiecie startowym znajdują się także zestaw chemii kosmetycznej, stroje robocze, wizytówki, ulotki, reklama w internecie, a także dostęp do klientów korporacyjnych, z którymi sieć współpracuje na innych obszarach. Dodatkowo franczyzobiorca musi zainwestować w samochód wyposażony w profesjonalny sprzęt, którym będzie docierał do klienta i świadczył usługi.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU

AgencjaTlumaczen.pl

Auto Gamma

Break & Wash

Car for You

Centrum Relaksu i Walki ze Stresem ODLOT

Citybox24.pl – Magazyny samoobsługowe

Czyste Powietrze

epaka.pl

Extra Services

Fashion Laundromat

Fundacja Fotowoltaiki i termomodernizacje

Furgonetka Punkt

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Mail Boxes Etc.

Mazfor

Museum of Senses

Orange Energia

Pralnia EBS

Qjob

Quick Ride

Rentabox24

Ship Center

Speed Queen

Upadłości - Ekspert

Wynajmij Dostawczaka
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej