Franczyza dla zdrowia

Organizatorzy Galerii Zdrowia chcą, aby sieć liczyła docelowo 50 sklepów ze sprzętem rehabilitacyjnym i ortopedycznym.
Operatorem sieci jest Mobilex – firma od 12 lat działa na rynku sprzętu rehabilitacyjnego. Galeria Zdrowia jako pierwsza (i dotąd jedyna) na tym rynku rozwija się przez franczyzę. Sieć liczy obecnie jedenaście placówek licencyjnych i dwie własne. Marka obecna jest m.in. w Bydgoszczy, Gnieźnie, Jędrzejowie, we Wrocławiu, w Jarosławiu, Tarnobrzegu, Kwidzynie i Kaliszu. W tym roku firma chce uruchomić osiem nowych sklepów. Docelowo sieć będzie liczyć 50 placówek. Mobilex poszukuje partnerów w całej Polsce, ale obecnie koncentruje się Śląsku, Suwalszczyźnie i Mazowszu.
Idealna lokalizacja pod placówkę Galerii Zdrowia powinna być wolna od barier architektonicznych, posiadać parking i znajdować się w okolicy o dużym natężeniu ruchu. Dobrze, jeśli w jej pobliżu znajduje się przychodnia, szpital lub punkt NFZ.
Całkowita kwota inwestycji w Galerię Zdrowia wynosi ok. 100 tys. zł. Opłata wstępna wynosi 15 tys. zł, a bieżąca stanowi do 5 proc. miesięcznej sprzedaży netto. Inwestycja zwraca się najpóźniej w ciągu dwóch lat od chwili otwarcia sklepu. Przystępujący do sieci partner odbywa wiele szkoleń: poznaje ofertę produktową, specyfikę sprzedaży, a także dowiaduje się jak współpracować ze służbą zdrowia oraz poruszać się w meandrach przepisów i procedur NFZ i PFRON.
– W czasie szkoleń franczyzobiorca otrzymuje całe nasze know-how, jednak istotnym elementem jest doświadczenie, które zdobywa samodzielnie, z pełnym wsparciem i zaangażowaniem Mobilexu – mówi Aneta Fendorf. – Praktyka i nasze aktywne wsparcie czynią franczyzobiorcę profesjonalistą w swojej dziedzinie. Indywidualne zaopatrzenie, dobre doradztwo, szybki dostęp do produktu – to jest to, co się liczy, a rzadko się na rynku zdarza. Taka specjalizacja wymaga fachowej wiedzy, którą oferujemy naszym franczyzobiorcom, bazując na aktualnych przepisach prawnych, wieloletniemu doświadczeniu, dobrych produktach i efektywnym zapleczu magazynowo-administracyjnym.
(dw)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej