Piękny biznes

BeautifulSkin uruchomiło trzy nowe gabinety fotoepilacji i estetyki.
Marka BeautifulSkin jest obecna na naszym rynku od września 2010 roku. Rozwojem konceptu zajmuje się Centrum Dystrybucji Image, które działa w branży kosmetycznej już od 15 lat. Pod logo BeautifulSkin działają dziś dwa gabinety własne oraz osiem punktów franczyzowych, z firmą współpracuje również ponad 80 placówek partnerskich, które korzystają z urządzeń i kosmetyków Image. W maju pod logo BeautifulSkin pojawiły się trzy kolejne gabinety w Lublinie, Poznaniu i Rumi.
- Naszym celem jest stabilny rozwój i spokojne powiększanie liczby gabinetów działających w Polsce. Cały czas monitorujemy rynek i wzbogacamy wachlarz naszych usług o kolejne zabiegi z wykorzystaniem najnowocześniejszych urządzeń - mówi Sławomir Zaczkiewicz, menedżer ds. kluczowych klientów Centrum Dystrybucji Image.
Koszt uruchomienia gabinetu BeautifulSkin kształtuje się od 70 tys. zł do 99 tys. zł netto. Wysokość inwestycji zależy od wyboru pakietu startowego urządzeń. Franczyzobiorca co miesiąc musi również wnosić opłatę franczyzową oraz składkę na fundusz marketingowy, obie po 500 zł netto.
Jeśli franczyzobiorca jest zainteresowany otwarciem placówki z jednym gabinetem zabiegowym, wówczas powinien rozejrzeć się za lokalem o powierzchni ok. 40 m2, jeśli myśli o dwóch pomieszczeniach zabiegowych wówczas metraż lokalu wzrasta do 60 m2. Najlepszym miejscem na własny gabinet BeautifulSkin jest główny ciąg komunikacyjny lub osiedle. Idealne lokale powinny znajdować się na parterze i posiadać dużą witrynę, jednak nie jest to warunek konieczny.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU

Body Evolution

DepilConcept

EMS FitFactory

Equivalenza

F45 Training

Fast Line Studio

Fit +

Fit For Face

Gentlemen Barber Shop

Haircut Express

Hati Thai

Insway Gabinety Medycyny Naturalnej, Salony Zdrowia

In.Time

Jasmine Oriental Massage & Spa

Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris

Laser on the Way

Martelle Studio

Men’s World Barber & Clinic

Nail Factory

Orient Massage & Thai Organic

Perfect Look Clinic

Platinum Active EMS

Sieć Instytutów Podologii Suela

Studio Figura

Thai Bali Spa

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Xtreme KiDS

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej