Zyski wymodelowane

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Baylla działa w branży kosmetycznej oraz SPA&Wellness. Klienci mogą skorzystać z oferty dopasowanej do obecnych trendów na rynku kosmetyki i medycyny estetycznej, m.in. oxybrazji, trwałej depilacji, zabiegów z wykorzystaniem fal radiowych oraz modelowania sylwetki. Pod logo Baylla funkcjonują obecnie cztery placówki własne – w Warszawie, Orzeszu, Rybniku i Zabrzu.

– Nasze urządzenia stosowane są również w kilkuset salonach kosmetycznych w kraju i zagranicą, z którymi współpracujemy w ramach umowy partnerskiej – wyjaśnia Piotr Lyp, dyrektor działu handlu marki Baylla.

Obecnie prowadzone są zaawansowane rozmowy z kilkunastoma inwestorami z całego kraju. Zdaniem przedstawicieli firmy powodzenie biznesu możliwe jest już w mieście liczącym 30 tys. mieszkańców, ponieważ szeroką ofertę można dostosować do oczekiwań lokalnego rynku. Najlepszą lokalizacją dla gabinetów są centra miast, duże osiedla, galerie handlowe oraz centra zdrowia. W zależności od wyboru urządzeń, które trafią do placówki, inwestycja w gabinet kosmetyczny może wzrosnąć do 200 tys. zł. Miesięczna opłata franczyzowa oraz opłata marketingowa wynoszą po 500 zł.

(dw)

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €