Z Portugalii do Polski

BodyConcept zamierza otwierać swoje salony kosmetyki estetycznej na całym świecie.
Marka BodyConcept pochodzi z Portugalii, gdzie w ciągu pięciu lat otworzyła blisko 50 salonów kosmetyki estetycznej, z czego 44 na zasadzie franczyzy. BodyConcept chce w najbliższych latach zbudować sieć międzynarodową, stąd plany uruchomienia punktów usługowych m.in. w Polsce, Austrii i Hiszpanii. Klienci sieci mogą skorzystać z bogatej oferty dotyczącej zabiegów kosmetyki estetycznej sprzedawanej w ramach abonamentu lub pojedynczo. Każdy kto wykupi miesięczny abonament za 299 zł może dwa razy w tygodniu skorzystać z trzech różnych zabiegów.
– Wymagania lokalowe są bardzo elastyczne. Nie musi być to kosztowna i bardzo prestiżowa lokalizacja. Jesteśmy pewni, że nasz oferta przyciągnie klientów nawet do salonów umiejscowionych na piętrze lub w bocznej ulicy miasta liczącego powyżej 40 tys. mieszkańców. Nie mamy specjalnych wymagań, jeżeli chodzi o wiek, płeć franczyzobiorców, doświadczenie zawodowe w branży kosmetycznej, czy wykształcenie kierunkowe. Ogromne znaczenie ma jednak dla nas osobowość franczyzobiorcy. Liczą się takie cechy jak: samodzielność, przedsiębiorczość, odpowiedzialność, umiejętności organizacyjne i zarządzania personelem – mówi Marta Szymczak, franczyzodawca BodyConcept.
Franczyzobiorcy mogą liczyć na wsparcie właściciela licencji, począwszy od poszukiwania i aranżacji lokalu (o powierzchni 80-140 m2), aż do wsparcia w sprzedaży i udziału w szkoleniach tematycznych. Bogata oferta różnorodnych zabiegów poparta sprawdzonymi metodami sprzedaży pozwala na rozwijanie biznesu niezależnie od pory roku. Inwestycja w biznes wynosi minimum 169 tys. zł (70 proc. tej kwoty podlega leasingowi), miesięczna opłata franczyzowa waha się od 1,2 tys. do 1,4 tys. zł, zaś marketingowa wynosi – 1,2 tys. zł.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU

Body Evolution

DepilConcept

EMS FitFactory

Equivalenza

F45 Training

Fast Line Studio

Fit +

Fit For Face

Gentlemen Barber Shop

Haircut Express

Hati Thai

Insway Gabinety Medycyny Naturalnej, Salony Zdrowia

In.Time

Jasmine Oriental Massage & Spa

Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris

Laser on the Way

Martelle Studio

Men’s World Barber & Clinic

Nail Factory

Orient Massage & Thai Organic

Perfect Look Clinic

Platinum Active EMS

Sieć Instytutów Podologii Suela

Studio Figura

Thai Bali Spa

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Xtreme KiDS

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej