Otwierają i przyłączają

Biura podróży My Travel zamierzają do końca roku otworzyć 40 nowych placówek.
- Chcemy rozwijać sieć nie tylko poprzez otwieranie nowych placówek franczyzowych, ale również angażując się we współpracę z istniejącymi biurami podróży, które szukają nowych możliwości rozwoju i konsolidacji - informuje Damian Ozga, prezes zarządu My Travel.
Strategia działania firmy na lata 2011-2015 zakłada stworzenie ogólnopolskiej sieci biur podróży liczącej 200 placówek w całym kraju. Przyszłość może zweryfikować te ambitne plany. Do końca 2011 roku ma mieć miejsce otwarcie 25 nowych placówek oraz włączenie do sieci 15 już istniejących biur podróży. W obecnej chwili My Travel posiada dwie placówki własne oraz cztery franczyzowe.
Sieć poszukuje partnerów chętnych do współpracy głównie w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców. Wymogiem przystąpienia do sieci jest dysponowanie lokalem o powierzchni od 18 do 45 m2. Najbardziej atrakcyjne są lokale oraz wyspy w galeriach handlowych lub przy głównych ulicach handlowych. Na urządzenie biura franczyzobiorca musi przeznaczyć od 25 do 40 tys. zł oraz uiścić opłatę licencyjną w wysokości 10 tys. zł.
- Szukamy osób, które mają doświadczenie w obsłudze klienta, są przedsiębiorcze i nie brakuje im chęci rozwoju - dodaje Damian Ozga. - Prowadząc biuro podróży klienci stają się naszymi znajomymi, dla których wybieramy najlepsze oferty. Zadowolony klient, który wróci do nas kupić kolejną ofertę i poleci swoim znajomym nasze biuro, jest największą wartością budującą cały biznes.
(boa)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej