Alior Bank tworzy Radę Partnerów

Partnerzy będą mogli wpływać na kierunki rozwoju banku poprzez swoich przedstawicieli.
Bank zakończył już budowę punktów własnych i teraz stawia wyłącznie na rozwój oddziałów partnerskich. Sieć placówek bankowych prowadzonych przez partnerów liczy 130 punktów, a na otwarcie czeka kilkanaście kolejnych. Alior Bank podejmuje wiele działań mających na celu poprawę współpracy z partnerami. Jednym z nich jest Rada Partnerów, która daje partnerom możliwość zgłaszania sugestii i pomysłów mogących usprawnić współdziałanie.
- Rada Partnerów, to pierwszy przypadek, kiedy bank z własnej inicjatywy wychodzi do swoich franczyzobiorców i umożliwia im nie tylko wyrażanie swoich opinii o działaniu w sieci, ale daje im realny wpływ na to, w jakim kierunku ta sieć będzie zmierzać - wyjaśnia Marcin Tauber, dyrektor rozwoju sieci w Departamencie Sieci Zewnętrznych. - Pierwsze spotkania z przedstawicielami regionalnymi już się odbyły – dodaje.
Przyszły partner Alior Banku musi zainwestować w swoją placówkę 20-25 tys. zł, oczywiście do tego dochodzą jeszcze koszty remontu lub adaptacji lokalu. Bank nie pobiera żadnych opłat za przystąpienie do sieci, ani za funkcjonowanie w niej.
Partner Alior Banku może natomiast liczyć na zwrot wydatków poniesionych na marketing lokalny do 3 tys. zł na rok. Ma on również zapewniony tzw. pakiet startowy dla nowej placówki, obejmujący wizualizację i materiały marketingowe. Franczyzobiorca sam szuka najlepszej lokalizacji pod swój bank, bo to on najlepiej zna lokalny rynek. Standardowa powierzchnia placówki waha się między 35 m2 a 45 m2. Placówki partnerskie nie powstają w miejscowościach, w których działają już oddziały własne banku.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej