Więcej sklepów Podłogi i Drzwi

Ruszyły dwa kolejne sklepy konceptu Podłogi i Drzwi. Nowe placówki powstały w Częstochowie i Przysusze.
Operatorem konceptu Podłogi i Drzwi jest DDD Dobre Dla Domu. Nowa formuła sklepu adresowana jest do właścicieli firm montażowych, właścicieli małych niezrzeszonych sklepów a nawet osób bezrobotnych posiadających doświadczenie w branży. Jej główną zaletą jest dostęp do pełnej oferty DDD Dobre Dla Domu przy bardzo niskiej kwocie inwestycji. Koncept Podłogi i Drzwi nie wymaga bowiem zatowarowania, dlatego na uruchomienie takiego punktu wystarczy ok. 10 tys. zł.
Koncept zakłada współpracę trzech stron – partnera Podłogi i Drzwi, centrali oraz dotychczasowych franczyzobiorców sieci DDD Dobre Dla domu, u których partnerzy będą się zaopatrywać w towar.
- To rzadka na rynku formuła, która nie wymaga zatowarowania sklepu - wyjaśnia Marek Frątczak, szef działu ekspansji DDD Dobre Dla Domu. - Dzięki takiej formule drobni przedsiębiorcy oferujący usługi montażowe mogą niewielkimi nakładami finansowymi rozszerzyć dotychczasową działalność uzyskując dostęp do materiałów w cenach, których nie uzyskaliby jako samodzielni właściciele sklepów.
Większość kosztów związanych z otwarciem sklepu Podłogi i Drzwi pokrywa centrala DDD Dobre Dla Domu (koszty ekspozytorów i wizualizacji zewnętrznej). W sklep partnera inwestuje również franczyzobiorca sieci DDD (zakup drzwi na ekspozycje). Partner powinien dysponować lokalem o powierzchni co najmniej 30 m2 (max. 90 m2).
(emka)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej