Auto-Spa zarobiło na myjniach

Operator myjni bezdotykowych przedstawia dobre wyniki finansowe i pozyskuje pierwszych franczyzobiorców.
W 2010 roku działania Auto-Spa koncentrowały się na rozbudowie sieci myjni bezdotykowych i przygotowaniu programu franczyzowego. Grupa wygenerowała skonsolidowane przychody w wysokości 14 mln zł - o ponad 1280 proc. więcej niż w 2009 roku, w którym firma rozpoczęła działalność (109 tys. zł). Ubiegły rok spółka zamknęła zyskiem netto w wysokości 2,1 mln zł. Wzrost przychodów możliwy był przede wszystkim dzięki uruchomieniu działalności operacyjnej we wszystkich zaplanowanych myjniach oraz sprzedaży gotowych myjni podmiotom zewnętrznym.
- Rok 2010 zakończył się dla Auto-Spa satysfakcjonującym wynikiem. Mamy nadzieję, że zachęci to naszych przyszłych partnerów do inwestowania w myjnie. Jak pokazują nasze dotychczasowe doświadczenia działamy w biznesie, który charakteryzuje się wysoką rentownością. Dodatkowym atutem naszego konceptu są lokalizacje o ogromnym potencjale, które w naszej branży decydują o sukcesie danej placówki - mówi Sławomir Decewicz, Prezes Zarządu Auto-Spa.
Obecnie w sieci Auto-Spa funkcjonuje 17 myjni bezdotykowych. Do końca czerwca 2011 roku firma uruchomi pięć nowych myjni. Kolejnych 14 obiektów jest w trakcie budowy. W maju 2011 roku firma podpisała dwie umowy franczyzowe, w ramach których wybudowane zostaną pierwsze partnerskie myjnie Auto-Spa. Do końca 2011 roku firma planuje uruchomić 30 myjni franczyzowych.
W 2010 roku firma zawarła strategiczną umowę z siecią super i hipermarketów Tesco. Dzięki tej współpracy Auto-Spa może zaproponować swoim przyszłym franczyzobiorcom atrakcyjne lokalizacje, które przyciągną zmotoryzowanych klientów. Firma przewiduje, że środki uzyskane od franczyzobiorców z tytułu opłat licencyjnych pozytywnie wpłyną na wynik finansowy w 2011 roku. Według prognoz przychody Auto-Spa na koniec tego roku przekroczą 21 mln zł, a zyski ok. 5 mln zł.
Auto-Spa jest jedynym franczyzodawcą w Polsce, który zaciąga kredyt na budowę myjni partnera. Warunkiem uzyskania wsparcia finansowego jest wkład własny franczyzobiorcy w wysokości 30 proc. inwestycji, czyli minimum 150 tys. zł. W zależności od liczby stanowisk całkowity koszt budowy i uruchomienia trzystanowiskowej myjni bezdotykowej to około 500 tys. zł.
ZOBACZ W KATALOGU

AgencjaTlumaczen.pl

Auto Gamma

Break & Wash

Car for You

Centrum Relaksu i Walki ze Stresem ODLOT

Citybox24.pl – Magazyny samoobsługowe

Czyste Powietrze

epaka.pl

Extra Services

Fashion Laundromat

Fundacja Fotowoltaiki i termomodernizacje

Furgonetka Punkt

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Mail Boxes Etc.

Mazfor

Museum of Senses

Orange Energia

Pralnia EBS

Qjob

Quick Ride

Rentabox24

Ship Center

Speed Queen

Upadłości - Ekspert

Wynajmij Dostawczaka
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej