Ubrania dla nowoczesnych mężczyzn

Na polski rynek wkracza marka Camel active, która będzie rozwijana poprzez franczyzę i stoiska partnerskie.
Odzież spod znaku Camel active na razie dostępna jest w trzech sklepach – w Gdyni, Krakowie i Katowicach. Sieć ma powstać w oparciu o sklepy franczyzowe oraz punkty typu „shop in shop”, czyli stoiska w sklepach multibrandowych.
- Marka Camel active jest rozpoznawalna na całym świecie. Przez swe kolekcje promuje aktywny, optymistyczny styl życia, który jest atrakcyjny dla nowoczesnych, świadomych swoich potrzeb mężczyzn - mówi Anna Dziełak, prezes zarządu Bultel International Poland, która zajmuje się rozwojem konceptu.
System „shop in shop” adresowany jest do właścicieli sklepów z odzieżą męską o powierzchni co najmniej 150 m2 Franczyzobiorcą może zostać każdy, kto ma lokal o powierzchni 90-110 m2. Podstawowym atutem przyszłego partnera będzie doświadczenie w branży odzieży męskiej.
(mak)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej